حسنعلی نسیمدوست امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گلایه برخی از مردم در راستای ارسال پیامکهای شرکت مخابرات و کسر مبلغی از شارژ آنها اظهار کرد: همه پیامکهای ارسالی برای مشترکین تلفن همراه به خواست مشترکان بوده و هیچ پیامی خود به خود فعال نخواهد شد.
وی از وجود بیش از 200 نوع سرویس ارزش افزوده مخابرات در راستای خدماتدهی به مشترکان خبر داد و افزود: شرکت مخابرات با فراهم کردن سرویسهای ویژه که دارای ارزش افزوده نیز هستند، به خدماتدهی به مشترکان در زمینههای مختلف از جمله زبان انگلیسی، فال حافظ، اوقات شرعی و دیگر امور میپردازد.
مدیر امور مشترکین تلفن سیار مخابرات همدان ادامه داد: خدمات ارزش افزوده مخابرات به خواست مشترکان است و در صورت عدم تمایل به ادامه خدمات نیز قطع خواهد شد.
وی با اشاره به وجود شرکتهای خصوصی در ارسال پیامکهای مختلف به مشتریان نیز افزود: شرکتهای خصوصی با فراهم کردن زمینههای مختلف به جلب مشتریان اقدام کردهاند.
نسیمدوست ادامه داد: این امر باعث فعالسازی کدهای مربوطه از سوی دارندگان گوشی و کسر مبلغی از شارژ یا درج ارزش افزوده بر فیش واریزی آنها میشوند.
وی با اشاره به کسر مبلغ 500 تا 1000 ریال شارژ به ازای ارسال هر پیامک برای مشترکان افزود: مشترکان تلفن همراه میتوانند با حذف و زدن دگمه آف بر روی هر پیامک ارسالی از ادامه ارسال آن جلوگیری یا با مراجعه به شرکت مخابرات آن را مسدود کنند.
مدیر امور مشترکین تلفن سیار مخابرات همدان در خصوص ارسال پیامک به سیم کارتهای تلفنهای دائمی نیز اظهار کرد: سه نوع پیامک به دارندگان تلفنهای دائمی ارسال میشود که به صورت سیستماتیک بوده و حذف نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیامکهای ارسالی به صورت کشوری در راستای قبوض، پرداخت و مبلغ بدهی، پیامک استانی در خصوص پرداخت موعد قبوض و پیامکی که برای بدهکاران برای اطلاع از جریان بدهی خواهد بود.
نسیمدوست با اشاره به نحوه آگاهسازی مشترکان از مبلغ قبوض تلفنهای دائمی افزود: مشترکان تلفنهای دائمی با فعالسازی کد *111*111 # از قبوض دورهای و همچنین با زدن کلیدهای *111*112 # از قبضهای به روز خود مطلع میشوند.
وی در خصوص افزایش باندها و تنگنای ترافیکی تلفنهای همراه گفت: با بیسیمی شدن شبکه تلفنهای سیار از لحاظ تنگنای ترافیکی با مشکل مواجه نبودهایم که امیدواریم سال آتی نیز ارتقای نصب را داشته باشیم.
انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001