اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان جوین خبر داد

سرقت اینترنتی عروس از پدر شوهر

فرمانده انتظامی شهرستان جوین از دستگیری زن جوانی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب پدر شوهر خود کرده بود، خبر داد.

سرقت اینترنتی عروس از پدر شوهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز به مبلغ 7 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی جوین قرار گرفت.

وی اذعان داشت: پس از استعلام از مبادی ذیربط مشخص شد که مبالغی از حساب وی به صورت اینترنتی و غیر مجاز از طریق خرید شارژ تلفن همراه اعتباری برداشت شده است.

آقابیگی تاکید کرد: کارشناسان پلیس این فرماندهی با انجام یک سری تحقیقات، متهم را که در شهرستان اسفراین خراسان شمالی بوده شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم 30 ساله در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرم ارتکابی شد اما در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و عنوان کرد نزدیک به 2 الی 3 سال است که با دسترسی به رمز دوم کارت پدر شوهرم 7 میلیون ریال از کارت بانکی وی از طریق خرید شارژ تلفن همراه برداشت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول