اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خبر داد

حضور یکپارچه صنایع استان بوشهر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از حضور یکپارچه صنایع استان بوشهر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خبر داد.

حضور یکپارچه صنایع استان بوشهر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید اصغر مطهری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران ارشد صنایع پتروشیمی و روسای واحدهای HSE  این صنایع در عسلویه اظهار داشت: توجه به محیط زیست امری مهم است و به ویژه در مناطق تاسیساتی این امر مهم‌تر است.

وی ضمن تشکر از حضور صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در سال گذشته افزود: صنایع پتروشیمی عسلویه همچنین در همایش راپمی و دیگر مناسبت‌های زیست محیطی حضوری فعال داشته‌اند.

مطهری این حضور فعال را نشان از منش و درک بالا از مسائل زیست محیطی عنوان کرد و یادآور شد: لازم است از پیشنهادات، نظرات و همفکری همه دوستان به منظور حضور هرچه بهتر و فعال‌تر شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه و استان بوشهر به‌عنوان پایتخت انرژی کشور در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست بهره‌مند شویم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه از تلاش‌های مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه به‌خاطر انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور صنایع قدردانی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های فکری واحدهای محیط زیست و HSE صنایع که در واقع نخبگان این عرصه هستند بسیار با ارزش است و می‌تواند در اصلاح بسیاری از معضلات و چالش‌های زیست محیطی مثمر ثمر بوده و بر آنها غلبه کنیم.

مطهری تاکید کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست امسال با شعار " اقتصاد سبز کلید توسعه پایدار " برگزار می‌شود و می‌تواند عرصه‌ای برای ارائه فعالیت‌های زیست محیطی انجام شده و یا در دست انجام صنایع استان با تکیه و تأکید بر همین موضوع باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اذعان کرد: امسال برای حضور تشکل‌های مردمی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه محیط زیست تلاش خواهیم کرد تا بتوانند محصولات و ابداعات زیست محیطی خود را به معرض دید عموم قرار دهند.

وی بیان کرد: برای برنامه‌ریزی و حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست چهار کمیته تخصصی شامل کمیته علمی، کمیته اجرایی، کمیته روابط عمومی و کمیته پشتیبانی تشکیل خواهد شد که کمیته علمی در راستای تولید محتوا برای سنین مختلف عمل خواهد کرد.

مطهری با اشاره به نحوه حضور صنایع استان بوشهر گفت: صنایع استان به صورت واحد و یکپارچه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول