اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گفت‌وگوی حضوری فرماندار بندرعباس با معتادین بهبود یافته

فرماندار بندرعباس طی همایشی با 4 هزار نفر از معتادان بهبود یافته دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی حضوری فرماندار بندرعباس با معتادین بهبود یافته

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ احمد مرادی صبح امروز در جمع تعداد کثیری از معتادان بهبود یافته از مواد مخدر در سالن ورزشی فجر اظهار داشت: افرادی که با اراده خود و توکل به خدا زندگی جدید و دوباره‌ای را برای خود ترسیم کرده‌اند، پیروز میدان هستند چرا که عزم و اراده و توکل به خدا باعث پیشرفت و حرکت رو به جلو انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز و خانمان برانداز و یک بیماری مزمن است که تنها با خواست فرد مبتلا راه نجات و خلاصی از آن هموار است.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه عاقبت اعتیاد به مواد مخدر، زندان، تیمارستان و یا مرگ است، از همه مصرف کنندگان و خانواده‌های آنان خواست تا در راه بهبودی همدیگر را کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرعباس گفت: مبارزه با مواد مخدر شعار اسلام و احیا بشریت است و این پیام به عنوان مسئولیتی سنگین برای مسئولان و آحاد جامعه است.

مرادی در پایان سخنان خود به نقش خانواده در بهبود افراد معتاد اشاره کرد و اذعان داشت: نقش خانواده‌ها در پذیرش مشکلات ایجاد شده و تلاش در برخورد متناسب همراه با فراگیری آموزش می‌تواند به فرد بزه دیده در ترمیم و بازسازی روحی و جسمی معتادین کمک کند.

یادآور می‌شود این همایش با هدف ترویج عزم و اراده در ترک اعتیاد و با حضور 4000 نفر از معتادین بهبود یافته و خانواده آنان برگزار شد.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول