اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم صورت می‌گیرد

مصاف ماهان تندیس قم با برنده پرسپولیس و مقاومت در جام حذفی

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین مسابقه خود از جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف برنده دیدار تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران و مقاومت کرمان خواهد رفت.

مصاف ماهان تندیس قم با برنده پرسپولیس و مقاومت در جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حریف تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که امسال بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای نخستین بار مسابقات جام حذفی فوتسال نیز همانند جام حذفی فوتبال برگزار می‌شود و تیم‌های مختلف از سراسر کشور در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کمیته فوتسال بعد از تصویت طرح برگزاری این رقابت‌ها در تیرماه سال‌جاری، تقریباً به شکلی که در سال‌های اخیر مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شده، رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

بر همین اساس برنامه‌ریزی به این شکل صورت گرفت که ابتدا قهرمان استان‌ها و سپس تیم‌های حاضر در لیگ‌های منطقه‌ای، دسته دوم و دسته اول در نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یابند و سپس نوبت ورود تیم‌های لیگ برتری شود.

فوتسال در نقاط مختلف کشورمان رشد و توسعه بسیار خوبی داشته است و بر همین اساس استقبال از حضور در این رقابت‌ها بسیار خوب بوده و این مسابقات با قرعه‌کشی مرحله نخست آن، برای نخستین بار در حالی استارت خورد که که نماینده قم در این بازی‌ها تیم فوتسال ماهان تندیس است.

بعد از مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله دوم نخستین دوره مسابقات قهرمانی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور، قرعه کشی این مرحله با حضور تیم‌های صعود کننده و تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته‌های برتر، اول و دوم در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله دوم این دوره از بازی‌ها، حریفان خود را شناختند.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس نماینده قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که دوره پانزدهم خود را سپری می‌کند، در نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور با برنده مسابقه تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران و مقاومت کرمان بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

برنامه مرحله دوم از نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که البته کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هنوز زمان دقیق برگزاری این بازی‌ها را اعلام نکرده است و تیم‌ها نمی‌دانند که باید چه زمانی برابر حریفان خود ظاهر شوند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با هدایت محسن حسن زاده در حالی آماده بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود که هم اکنون درگیر رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال است و تا پایان هفته پانزدهم لیگ پانزدهم با 20 امتیاز در مکان نهم جای دارد.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول