اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور

ماهان تندیس قم سومین پیروزی متوالی را برابر دادگر کرمان کسب کرد

سومین پیروزی متوالی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل دادگر جیرفت کرمان رقم خورد.

ماهان تندیس قم سومین پیروزی متوالی را برابر دادگر کرمان کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در نخستین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف دادگر جیرفت رفت و توانست با نتیجه جالب توجه سه بر صفر حریف خود را شکست بدهد.

تیم بانوان ماهان تندیس قم در بازی‌های قبل خود موفق به شکست تیم‌های دادگر جیرفت و فیروز آباد شیراز شده است و تا پیش از جدال با دادگر جیرفت کرمان با کسب شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای داشت و در بازی برگشت با حریف کرمانی خود نیز به برتری دست یافت.

دیدارهای دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در بیست و سومین روز دی ماه در حالی پیگیری شد که طبق برنامه تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در دیداری حساس برابر تیم بانوان دادگر جیرفت صف آرایی کرد و سه بر صفر پیروز شد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان بازی تیم‌های فوتبال بانوان ماهان تندیس نماینده استان قم و دادگر جیرفت نماینده استان کرمان از هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در شهر جیرفت انجام پذیرفت و برتری سه بر صفر ماهان تندیس قم در حالی رقم خورد که این تیم در نیمه نخست با دو گل از حریف خود پیش افتاد و تقریبا کار پیروزی خود را قطعی کرد.

در نیمه دوم نیز شاگردان آمنه رسولی که از بابت پیروزی در این دیدار خیالی آسوده و مطمئن داشتند یک گل دیگر به ثمر رساندند تا بدین ترتیب در پایان سه بر صفر میزبان خود تیم دادگر جیرفت کرمان را مغلوب کرده و با اقتدار صدر جدول را حفظ کنند.

تیم‌های بانوان ماهان تندیس قم و دادگر جیرفت کرمان در حالی بازی برگشت خود را در بیست و چهارمین روز دی ماه در قم برگزار کردند که در هفته اول نیم فصل نخست این بازی‌ها روز 19 آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و آن بازی با برتری تیم ماهان تندیس قم تمام شد.

این در شرایطی است که دیدارهای دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه 19 آذر ماه آغاز شد و تنها دو هفته دیگر از آن باقی مانده در حالی که تیم ماهان تندیس قم با سه پیروزی متوالی در صدر ایستاده است.

در هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها تیم بانوان ماهان تندیس قم که نخستین حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را تجربه می کند، استراحت خواهد کرد و در بازی آخر خود در قم از تیم فیروزآباد شیراز پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول