اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میهمانی حفاری اهواز

نقشه انتقام ماهان تندیس قم خنثی شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین ثانیه‌های بازی حساس خود با حفاری اهواز فرصت انتقام شکست بازی نیم فصل اول برابر این تیم را از دست داد.

نقشه انتقام ماهان تندیس قم خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌ فوتسال ماهان تندیس قم در هشتمین میهمانی خود در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال حفاری اهواز رفت و در نهایت توانست حریف سرسخت خود را با تساوی متوقف کند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی هفته سوم از نیم فصل دوم خود را سپری کرد که طی آن 14 تیم حاضر در لیگ برتر در هفت مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند و نتایج به نفع تیم‌های مدعی قهرمانی رقم خورد.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم ماهان تندیس قم در میهمانی تیم حفاری اهواز با انگیزه انتقام شکست باختی که در نیم فصل اول در قم برابر این تیم متحمل شده بود به میدان رفت و توانست میزبان خود را با تساوی پر گل چهار بر چهار متوقف کند.

ماهان تندیس قم این هفته خواسته یا ناخواسته خدمت بزرگی به تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ پانزدهم یعنی دبیری تبریز و گیتی‌پسند اصفهان کرد زیرا این دو تیم در هفته پانزدهم به نفع تیم حفاری اهواز متوقف شده بودند ولی این هفته از توقف حفاری اهواز نهایت بهره را بردند و فاصله خود را با تعقیب‌کننده‌ها بیشتر کردند.

این هفته مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و حفاری اهواز، جدال تیم‌های سوم و نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم فوتسال حفاری اهواز در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد و در حالی‌که شاگردان محسن حسن‌زاده تا 10 ثانیه به پایان از حریف با نتیجه 4 بر 3 پیش بودند در نهایت تن به تساوی پر گل 4 بر 4 دادند تا سومین تساوی این فصل را بپذیرند.

این دیدار خارج از خانه برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی برگزار شد که ماهان تندیس قم توانست دو بار توسط محمد وزیرزاده و همچنین با گلزنی محمد کرمانی و علیرضا وفایی روز سختی را برای میزبان خود رقم بزند اما آنها در لحظات پایانی اسیر فشار بی‌امان تیم حفاری شدند و در نهایت کار به تساوی کشید تا رقبای قمی و اهوازی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال امتیازها را تقسیم کنند و بدین ترتیب حفاری اهواز 32 امتیازی و ماهان تندیس قم 21 امتیازی شوند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته اول رقابت‌‌های دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم‌های شهرداری ساوه نیز یک بر یک مساوی کرده بود و قبل از این نیز از هفته چهارم نیم فصل اول برابر تاسیسات دریایی تهران تساوی یک بر یک را در کارنامه داشت.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 21 امتیاز در رده نهم است و روز شنبه بیست و هشتم دی‌ماه در خانه خود پذیرای تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول