اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور

ماهان تندیس قم به مصاف دادگر کرمان می‌رود

تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در نخستین بازی از دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف دادگر جیرفت می‌رود.

ماهان تندیس قم به مصاف دادگر کرمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بانوان ماهان تندیس قم در بازی‌های قبل خود موفق به شکست تیم‌های دادگر جیرفت و فیروزآباد شیراز شده است و هم اکنون با کسب شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و قطعا در دو بازی آینده نیز با کسب پیروزی میدان را ترک کند تا به لیگ برتر برود.

دیدارهای دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در بیست و سومین روز دی ماه در حالی پیگیری می‌شود که طبق برنامه تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در دیداری حساس برابر تیم بانوان دادگر جیرفت صف‌آرایی خواهد کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان بازی تیم‌های فوتبال بانوان ماهان تندیس نماینده استان قم و دادگر جیرفت نماینده استان کرمان از هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 11 روز سه‌شنبه 24 دی ماه در شهر جیرفت انجام خواهد پذیرفت.

تیم‌های بانوان ماهان تندیس قم و دادگر جیرفت کرمان در حالی بازی برگشت خود را در بیست و چهارمین روز دی ماه در قم برگزار می‌کنند که در هفته اول نیم فصل نخست این بازی‌ها روز 19 آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و آن بازی با برتری تیم ماهان تندیس قم پایان یافت.

این در شرایطی است که دیدارهای دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه 19 آذر ماه آغاز شد و طی آن تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در خانه میزبان تیم بانوان دادگر کرمان بود که با اختلاف پرگل از سد حریف خود گذشت.

این بازی نخستین مسابقه خانگی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در فصل جدید لیگ دسته اول بانوان کشور بود و شاگردان آمنه رسولی گام نخست برای راهیابی به مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را محکم برداشتند و با اختلاف هفت گل از سد حریف خود تیم دادگر کرمان گذشتند.

شاگردان آمنه رسولی بعد از اینکه تمرینات سخت و منظمی را برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشتند حاصل آن را در نخستین بازی این فصل گرفتند و با نتیجه جالب توجه هشت بر یک میهمان خود تیم بانوان دادگر کرمان را شکست دادند.

این نخستین حضور یک تیم فوتبال بانوان از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور است و این تیم با هدایت رسولی از بانوان بادانش فوتبال قم و همچنین سرپرستی سمیه دوستدار در لیگ امسال برای کسب صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2258/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول