اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه رسیدن به رده‌های بالای لیگ برتر

موفقیت‌های ماهان تندیس قم با غلبه بر تاسیسات دریایی تهران ادامه می‌یابد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم عصر فردا در چهارمین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم تاسیسات دریایی تهران صف‌آرایی می‌کند.

موفقیت‌های ماهان تندیس قم با غلبه بر تاسیسات دریایی تهران ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا شنبه بیست و هشتم دی ماه وارد هفته چهارم خود می‌شود و طی آن 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه حساس در شهرهای مختلف برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

در این بین ماهان تندیس نماینده فوتسال استان قم در نهمین بازی خانگی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شاگردان علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در تیم تاسیسات دریایی تهران قرار می‌گیرد.

شاگردان محسن حسن‌زاده پس از کسب نتایج خوب در سه هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که نگاه مثبت کارشناسان فوتسال را در مورد پیشرفت این تیم به دنبال داشته است، اکنون در خانه برابر رقیب تهرانی و جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود به فکر کسب هشتمین برد این فصل خود هستند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ کمیته فوتسال، دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران از هفته چهارم نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر شنبه بیست و هشتم دی ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

ماهان تندیس قم به خوبی می‌داند که عبور از سد تاسیسات دریایی تهران در پایان هفته چهارم نیم فصل دوم لیگ برتر می‌تواند این تیم را به جمع تیم‌های برتر و بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برساند و برای همین منظور با تمام قوا به مصاف حریف خود می‌رود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی نهمین دیدار داخل خانه خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر تیم تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌کند که پیش از این در خانه خود از سد تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، راه ساری و زمزم اصفهان عبور کرده و به تیم‌های حفاری اهواز، شهرداری تبریز، گیتی‌پسند اصفهان و فرش آراء مشهد باخته است.

ماهان تندیس قم تا پیش از دیدار خود با تاسیسات دریایی تهران در هفته چهارم نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، با کسب شش پیروزی، سه تساوی و هفت باخت، 21 امتیازی است و در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد در حالی که تیم تاسیسات دریایی با کسب 19 امتیاز دهم است و بازی نیم فصل نخست آنها در سالن شهرداری منطقه 11 تهران یک بر یک مساوی شده است.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول