اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رودبار:

رفع مشکلات جهان اسلام در گرو وحدت است

امام جمعه موقت رودبار گفت: رفع تمام مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مسلمانان در گرو وحدت میان آن‌ها است.

رفع مشکلات جهان اسلام در گرو وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام احمد اکبری‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودبار گفت: در دنیای امروز دشمنان بشریت با پیشرفته‌ترین ابزارها از زمین و آسمان بر اعتقادات، فرهنگ، اخلاق و ایمان ما هجوم آوردند و از هیچ‌گونه توطئه و تهدید و القای شبهه دست بر نمی‌دارند.

وی تصریح کرد: امروزه فتنه‌ها مانند ابر تاریکی سایه افکنده‌اند و برای اینکه بتوانیم بر این مشکلات پیروز شویم باید به قرآن اقتدا کنیم همان‌طور که اگر انسان به راهنما، معلم، منطق و برهان، تذکر و موعظه و عدالت نیاز داشته باشد، می‌تواند به قرآن رجوع کند.

امام جمعه موقت رودبار اظهار کرد: مشکل عمده مسلمانان دوری از اسلام و قرآن است و اگر مسلمانان به این آیه از قرآن که می‌فرماید، «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقوا» عمل کنند، تمام مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حل می‌شود.

اکبری‌نژاد افزود: ولادت پیامبر (ص) سرآغار همه برکاتی بود که خداوند متعال برای بشریت مقدر فرموده بود، ولادت ایشان با پدیده‌های گوناگونی که طبق تاریخ ارائه شده است، همراه بود.

وی با تاکید بر اینکه باید اکنون دنیای اسلام ارتباط معنوی، قلبی و عاطفی خود را با نبی مکرم اسلام (ص) تقویت کند، گفت: آمریکا و انگلیس همواره درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند چراکه می‌دانند اگر مسلمانان با هم متحد شوند به فکر رفع مشکلات خود هستند بنابراین دشمنان اسلام تلاش می‌کنند، اسلام سنی را از اسلام شیعه جدا کنند.

اکبری‌نژاد ادامه داد: شارون یکی از جنایتکاران رژیم نامشروع صهیونیستی با سابقه جنایات هولناک به درک واصل شد اما بعضی از سران کشورهای اسلامی مانند، امارات، قطر و آذربایجان به سران رژیم غاصب صهیونیستی پیام تسلیت دادند اما این مایه ننگ این کشورها است که از چنین افراد جنایتکاری حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/2655/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول