اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت اصفهان:

عده‌ای در کشور خائنانه به تمسخر واژه وحدت می‌پردازند / دیپلماسی دولت برد - برد است

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه عده‌ای در کشور خائنانه به تمسخر واژه وحدت می‌پردازند، در خصوص دیپلماسی دولت نیز گفت: حرکت اخیر در برابر مستکبران عالم یک بازی برد - برد است.

عده‌ای در کشور خائنانه به تمسخر واژه وحدت می‌پردازند / دیپلماسی دولت برد - برد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان در جمع نمازگزاران با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: تقوا فراتر از انجام واجباتی چون اقامه فریضه نماز و روزه و زکات است، راستگویی، ادای امانت و وفای به عهد از علایم و نشانه‌های تقوا است.

وی بیان داشت: امروز مستکبران عالم از ساختن بمب هسته‌ای توسط ایران نمی‌هراسند چرا که به گفته خودشان آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بیش از ده هزار کلاهک هسته‌ای تولید شده دارند. این زورگویان از مکتب اسلام و قدرت فوق‌العاده مذهب تشیع می‌ترسند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: 17 ربیع‌الاول آغاز خوشبختی بشریت است و آغاز نجات مظلومان از دست ظالمان است.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته به 27 دی سالروز شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی اشاره و در ادامه سخنانش از امام راحل مبنی بر اینکه مشکل عمده مسلمین محجور قراردادن قرآن و عمل نکردن به اصل اساسی چنگ‌زدن به ریسمان الهی است، را بیان کرد.

وی با هشدار به نمازگزاران و مسلمین گفت: هرگز قرآن نباید در زاویه زندگی ما قرار داده شود و به جای آن کانال‌های ماهواره‌ای، این دجال مفسد گذارده شود.

میردامادی با بیان اینکه وحدت مسلمین به معنای شیعه شدن اهل تسنن و سنی شدن اهل تشیع نیست، بلکه به معنای یکی شدن، همصدا شدن و ید واحد شدن همه مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است افزود: متأسفانه عده‌ای در کشور با هدف خائنانه به تمسخر واژه وحدت دست می‌زنند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: آمریکا دشمن مشترک همه مسلمانان جهان است و این آمریکا و اسرائیل است که سعی در اختلاف‌افکنی بین مسلمین دارد.

وی تأکید کرد: حرکت اخیر دیپلماسی دولت در برابر مستکبران عالم یک بازی برد-برد است. چرا که چه موفق شویم و چه شکست بخوریم برای نظام جمهوری اسلامی یک برد و موفقیت در راستای افزایش اعتبار و نفوذ ایران در جهان محسوب می‌شود.

میردامادی در پایان خطاب به مسئولین استانی و کشوری، دستور تشکیل اردوگاه‌هایی برای ارائه خدمات به پناهنده‌های سوری در کشور و استان اصفهان را داد.

انتهای پیام/63030/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول