اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

وحدت گامی اساسی برای اجماع فرق اسلامی است

امام جمعه سراوان گفت: وحدت گامی اساسی برای اجماع و یکدلی فرق اسلامی است.

وحدت گامی اساسی برای اجماع فرق اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان سراوان، اظهار داشت: امام راحل بنیانگذار کبیر کشورمان با نام‌گذاری این هفته بنام هفته وحدت گامی اساس در مسیر تعالی اجماع فرق اسلامی در منطقه برداشت.

امام جمعه سراوان افزود: اکنون دستاورد آن در جامعه ما به خوبی نمود دارد و مردم مسلمان کشورمان همیشه این حرکت اسلامی و اساسی امام راحل را نمادی بزرگ برای وحدت خویش با برادران تسنن در جامعه قرار داده‌اند.

وی اذعان داشت: مسلمانان باید همیشه متحد و یکدل باشند و برادرانه به وظایفی که خداوند به آنها محول کرده عمل کنند.

خطیب نماز جمعه سراوان خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر بزرگوار و تعیین هفته وحدت از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی مسلمانان رو به پیشرفت دارند و اتحاد و یگانگی آنها روز به روز بیشتر می‌شود.

دهقان در زمینه راهکارهای رسیدن به وحدت در جوامع اسلامی، بیان کرد: باید هدف همه مسلمانان این باشد که پشتیبانی از یکدیگر داشته باشند و با توجه به تاکید اسلام بر وحدت، برای پیشرفت و طریقی جهان اسلام بیش از پیش تلاش کنند.

وی گفت: امروز مهم‌ترین دستاویز دشمن براى مقابله با بیدارى اسلامى، ایجاد اختلاف است، مسلمان را در مقابل مسلمان قرار می‎دهند، مسلمان را به دست مسلمان از بین می‎برند، این‏ها را به هم مشغول کرده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول