اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هیئت هندبال آمل:

برای صعود به مرحله حذفی لیگ یک خوشبین هستیم

مدیر تیم هیئت هندبال آمل گفت: هم‌اکنون وضعیت مناسبی در لیگ دسته یک هندبال داریم و برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات نیز خوشبین هستیم.

برای صعود به مرحله حذفی لیگ یک خوشبین هستیم

حسن علمباز امروز قبل دیدار دور برگشت لیگ دسته یک هندبال هیئت هندبال آمل و همیاری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: امسال لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در سه منطقه دنبال می‌شود که در منطقه شمال کشور به عنوان نماینده استان‌های شمالی شرکت داریم.

وی با اعلام اینکه همیاری ارومیه یکی از تیم‌های قدرتمند و پرمهره این مسابقات است، گفت: در نخستین دیدار دور رفت مقابل این تیم در آمل به تساوی رسیدیم و در دیدارهای بعدی نیز مقابل شهرداری تبریز شکست خورده ولی هیئت زنجان را شکست دادیم.

علمباز با تاکید اینکه هندبالیست‌های آملی از تعطیلات بین فصل استفاده خوبی کردند، یادآور شد: با انگیزه بالایی به ارومیه آمدیم و از لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت ایده‌الی قرار داریم.

مدیر تیم هیئت هندبال آمل در مورد اسپانسر این تیم گفت: رایزنی‌های خوبی با مسئولان شهری داشتیم و تا اواخر هفته آینده در نشستی که با مسئولان داریم در مورد اسپانسر این تیم نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

علمباز در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت خوبی در لیگ دسته یک هندبال داریم و برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات نیز خوشبین هستیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول