اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه:

هندبال کرمانشاه از حضور در لیگ دسته یک انصراف داد

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: با وجود توانمندی‌های مربیان، داوران و بازیکنان باتجربه در استان کرمانشاه، به‌دلیل کمبود بودجه مالی از شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشوری انصراف دادیم.

هندبال کرمانشاه از حضور در لیگ دسته یک انصراف داد

ناصر سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از سال 1354 هم‌زمان با تشکیل فدراسیون هندبال، هیئت هندبال کرمانشاه تاسیس شده و در حال حاضر 11 شهرستان در این رشته فعالیت دارند.

وی افزود: هم‌اکنون با احتساب کانون‌های هیئت‌های شهرستان و کانون‌های وابسته به آموزش و پرورش در حدود دو هزار هندبالیست در دوره‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به این ورزش می‌پردازند.

سلیمی ادامه داد: با وجود پتانسیل‌های بالا و با حضور مربیان بین‌المللی، داوران متعهد و بازیکنان مجرب هندبال کرمانشاه، امکانات سخت‌افزاری مناسب و سالن‌های استاندارد در سطح استان، این ورزش به ‌دلیل کمبود بودجه و نبودن امکانات مالی کافی امسال از حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشوری انصراف داد.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر پنج بازیکن ملی‌پوش در رده نوجوانان و جوانان و 90 بازیکن شاغل در لیگ‌های برتر برای سایر استان‌ها بازی می‌کنند که به‌دلیل نبودن امکانات مالی نتوانسته‌ایم این بازیکنان را در تیم‌های استان جذب کنیم.

وی عنوان کرد: افزایش و جذب بازیکنان هندبال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان در استان، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و ایجاد پایگاه‌های قهرمانی در سطح شهرستان‌ها از برنامه‌های در دستور کار هیئت هندبال کرمانشاه است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در صورت تامین بودجه مالی در بهمن ماه تیم هندبال آقایان برای شرکت در لیگ دسته دو کشور به خرم‌آباد اعزام خواهد شد.

به گفته رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه، تیم هندبال بانوان نیز برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان راهی بوشهر خواهد شد و از هر دو تیم انتظار می‌رود نتایج خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول