اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هیئت هندبال آمل عنوان کرد

تیم بحران‌زده هئیت هندبال آمل نیازمند حمایت مسئولان

مدیر تیم هیئت هندبال آمل گفت: هرچند در ابتدای لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور هستیم ولی با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم و به کمک مسئولان نیازمندیم.

تیم بحران‌زده هئیت هندبال آمل نیازمند حمایت مسئولان

حسن علمباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: هر چند در ابتدای لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور هستیم ولی با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی افزود: در هفته نخست این مسابقات در خانه و سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان تیم قدرتمند هیئت هندبال ارومیه بودیم و توانستیم کار را به تساوی بکشانیم.

علمباز با اعلام اینکه در هفته دوم این مسابقات نیز جمعه گذشته به تبریز رفتیم و با شهرداری روبه‌رو شدیم، گفت: در این دیدار با نتیجه 36 بر 23 مقابل این تیم پرمهره تن به شکست دادیم.

وی ادامه داد: این تیم سال گذشته در لیگ برتر هندبال حضور داشت و به دلیل محدودیت‌های مالی راهی لیگ دسته یک شد، از تیم‌های قدرتمند گروه‌مان است که به خوبی در زمین هندبال را به اجرا درمی‌آورد.

رئیس هیئت هندبال آمل تصریح کرد: امسال تنها برای اینکه از سهمیه لیگ دسته یک خود دفاع کنیم و به دسته پایین‌تر سقوط نکنیم تیمداری کردیم در حالی که با مشکلات زیاد مالی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه با ترکیبی بومی و جوان راهی مسابقات شدیم، گفت: بازیکن‌های فصل گذشته خود که از تهران و بهشهر بوده و حتی سابقه حضور در لیگ برتر داشتند را به خدمت نگرفتم و در گذراندن برخی مسائل معمولی و عادی باشگاه با مشکل مالی روبه‌رو هستیم و توان جذب هندبالیست را نداریم.

علمباز با بیان اینکه برخی مسئولان شهری قول دادند تا از فروردین 93 اعتباراتی را به این تیم اختصاص دهند، متذکر شد: امیدواریم با بهبود وضعیت بتوانیم روند رو به رشدی را در اختیار گرفته و نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول