اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

فصل امتحانات برای تیم‌ها مشکل‌ساز شده است

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: همزمانی امتحانات با لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور برای تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ مشکل‌ساز شده است.

فصل امتحانات برای تیم‌ها مشکل‌ساز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دوست امشب بعد از دیدار تیم‌های هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و تیم هیئت هندبال نجف‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دست کم گرفتن حریف سبب شد تا دقایقی از بازی را به تیم نجف‌آباد واگذار کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در این دیدار نتواستند توانایی‌های خود را مقابل حریف به نمایش بگذارند و مثل بازی‌های گذشته خود درخشش زیادی نداشتند اما در نیمه دوم حرکت تیمی روان‌تر شد و موفق شدیم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، مصدومیت اسماعیل سعیدی مقدم بازیکن کلیدی تیم و همزمانی بازی‌ها با امتحانات را مشکل‌ساز خواند و خواستار برگزاری ادامه بازی‌ها بعد از امتحانات شد.

به گفته وی با توجه به دیدار دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و صدرنشین ثامن‌الحجج سبزوار در روز دوشنبه هفته آینده و درگیر بودن بازیکنان تیم با امتحانات، درخواست تعویق این بازی شده است، اما فدراسیون هندبال هنوز پاسخ درخواست ما را نداده است. 

سرمربی تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به این که همزمانی بازی و امتحانات برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز شده است افزود: فدراسیون هندبال کشور باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که هیچ تیمی متضرر نشود.

به گزارش فارس؛ در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگا‌ه‌های کشور بازی دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و هیئت هندبال نجف‌آباد عصر امروز با پیروزی 33 بر 26 تیم کاشان به پایان رسید.

انتهای پیام/2406/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول