اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

14 پروژه مطالعات فاضلاب در 23 شهر مازندران در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: 14 پروژه مطالعات فاضلاب در 23 شهر مازندران در دست اجرا است.

14 پروژه مطالعات فاضلاب در 23 شهر مازندران در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدتقی حسین‌زاده در نشست شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان گفت: 14 پروژه مطالعات فاضلاب در 23 شهر مازندران در دست اجرا است.

وی افزود: مهم‌ترین دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب در چهار سال گذشته، بهره‌برداری از فاز نخست طرح جامع فاضلاب شهرهای ساری و بابل، آبرسانی به شهرستان سوادکوه از چشمه دراسله، بهره‌برداری از فاز نخست تصفیه‌خانه آب شرب رامسر با ظرفیت 130 لیتر در ثانیه، تکمیل و آماده بهره‌برداری بودن تصفیه‌خانه فیلتر شنی شهرهای گروه "الف" است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران پیگیری و اخذ تسهیلات به مبلغ 150 میلیون یورو از محل بانک توسعه اسلامی برای طرح فاضلاب هفت شهر، پیگیری و دریافت 129 میلیون یورو وام از محل بانک توسعه اسلامی برای طرح آبرسانی برای شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد، آغاز عملیات اجرایی طرح‌های فاضلاب شهرهای قائمشهر، آمل، تنکابن و محمودآباد و اجرای چهار پروژه مطالعات فاضلاب مسکن مهر را از دیگر اقدامات شرکت در چهار سال گذشته عنوان کرد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه 5/2 میلیون نفر در 52 شهر استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هستند، یادآور شد: 8 هزار و 900 لیتر در ثانیه آب شرب در اختیار 880 هزار مشترک آحاد مازندرانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز از برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در فضای سایبری برای 166 نفر از مدیران صنعت خبر داد.

حسین افضلی افزود: تعامل بسیار خوب با مجمع نمایندگان استان و رسانه‌ها، ساماندهی و تقویت فعالیت‌های مشترک و برگزاری همایش مدیریت علمی آب و برق از دستاوردهای این شورا بوده است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول