اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای بویین زهرا خبر داد

رفع 333 حادثه آب و فاضلاب شهری در دانسفهان

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا از رفع 333 حادثه آب و فاضلاب در شهر دانسفهان خبر داد.

رفع 333 حادثه آب و فاضلاب شهری در دانسفهان

حسین آتشگران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در هشت ماه ابتدای سال 333 حادثه مربوط به آب و فاضلاب در شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا رفع شد.

وی با بیان اینکه این حوادث شامل 191 حادثه در شبکه اصلی، 99 حادثه در شبکه فرعی و 143 حادثه مشترکین بود، افزود: همچنین در این مدت بیش از 474 هزار مترمکعب آب برای مصرف مشترکان این شهر تولید شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا اجرای یک هزار متر توسعه شبکه آب، 870 متر اصلاح شبکه، 46 فقره اصلاح انشعاب، مرئی کردن 37 فقره شیر قطع و وصل انشعابات مشترکین، مرئی کردن 14 فقره شیرآلات شبکه را بخش دیگری از عملکرد حوزه بهره‌برداری و فنی شرکت آبفای شهر دانسفهان برشمرد.

آتشگران در خصوص عملکرد امور مشترکین در هشت ماه ابتدای سال جاری، بیان کرد: واگذاری 71 فقره انشعاب آب مسکونی، 10 فقره تجاری و هشت فقره صنعتی، تصحیح 18 فقره قرارداد آب، شناسایی 40 فقره انشعاب غیرمجاز و تبدیل هشت فقره از آنها به مجاز و تعویض 114 فقره کنتور خراب در طول این مدت انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه چاه‌ها و تجهیزات جانبی تولید آب شهر دانسفهان مجهز به سیستم تله متری است، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که اداره آبفای شهر دانسفهان تا پایان سال باید انجام دهد شامل احداث و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ بین‌راهی برای آبدهی به مجتمع دامداران و لوله‌گذاری مرحله دوم قطعات مجتمع دامداران است.

این مسئول طول شبکه اصلی و فرعی آب این شهر را به همراه خط انتقال، حدود 43 کیلومتر عنوان کرد و گفت: آب شرب شهر دانسفهان از طریق چهار حلقه چاه به عمق 180 متر و میزان آبدهی 100 مترمکعب در دقیقه تأمین می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این چاه‌ها در فاصله تقریبی دو کیلومتری مخزن واقع شده است، تصریح کرد: مخازن موجود شهر دانسفهان در حال حاضر یک مخزن سه هزار مترمکعبی جدید و یک مخزن یک هزار و 500 مترمکعبی قدیمی است که آب پس از ورود به مخزن سه هزار مترمکعبی از چاه‌ها و پشت سر گذاشتن مراحل پمپاژ، به مخزن یک هزار و 500 مترمکعبی به صورت ثقلی وارد شهر می‌شود.

گفتنی است، شهر دانسفهان با دارا بودن سه هزار و 800 فقره انشعاب آب، در فاصله 30 کیلومتری بویین زهرا قرار گرفته و دارای 10 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/77011/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول