اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه مدیر کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی به دستگاه‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی به دستگاه‌های فرهنگی گلایه کرد.

گلایه مدیر کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی به دستگاه‌های فرهنگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به تعامل بین ‌دستگاهی در استان اشاره کرد و گفت: تا زمانی‌که مشکلات بین دستگاهی در استان برطرف نشود و حس حسادت به رقابت تبدیل نشود همواره شاهد مشکلات هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از عدم توجه برخی دستگاه‌ها به نهادها و دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: باید در چنین جلسه‌ای که مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و شاید غیر فرهنگی حضور دارند پرسید که چه دستگاه غیر فرهنگی تاکنون دستگاه‌‌های فرهنگی را حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود این‌که دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی مشکلات مالی زیادی دارند باید فکر اساسی برای اعتبارات فرهنگی شود و نسبت به رفع آن چاره‌اندیشی شود چرا که با کار فرهنگی می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را کاهش داد و بدون اعتبار نیز امکان چنین امری امکان‌پذیر نیست.

این مسئول فرهنگی توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را امری مهم و ضروری برشمرد و پیشنهاد داد: به منظور رفع موانع و آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هستیم تا بتوان به نحو مطلوب نسبت به کاهش آسیب‌ها و مشکلات جوانان اقدام کرد.

کمالوندی با تاکید بر این‌که در کهگیلویه و بویراحمد نشاط اجتماعی وجود ندارد، گفت: به عنوان مدیر فرهنگی غیر بومی همواره شاهد آن هستم که هیچ‌گونه نشاط اجتماعی در استان وجود ندارد و باید به فکر رفع مشکل باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز گلایه‌مندی از نبود امکانات لازم برای تخلیه انرژی جوانان،  نوجوانان و کودکان در استان اذعان کرد: استان حتی یک پارک سرپوشیده ندارد که جوانان در فصل سرما از آن استفاده کنند و انرژی جوانی خود را تخلیه کنند.

کمالوندی ضمن تاکید مجدد بر رفع مشکل به صورت اساسی اذعان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر که دغدغه کاهش مشکلات جوانان و نوجوانان و فرزندان این سرزمین را در سر دارند نسبت به رفع آن چاره‌اندیشی کنند.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در حال حاضر استان میزبان جشنواره تئاتر فجر است که می‌توان آن را از اقدامات مناسب فرهنگی و اجتماعی و تاثیرگذار بر جامعه خصوصا جوانان دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استان سه سال پی‌‌درپی میزبان جشنواره موسیقی فجر است، گفت: تاکنون هیچ دستگاهی کمکی به این مجموعه نداشته که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی توجه ویژه‌ای به موضوع فرهنگ داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول