اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

همایش «صبح و نشاط» جایگزین «نبود تفرجگاه زمستانی» در اراک است

فرماندار اراک گفت: همایش «صبح و نشاط» جایگزین مقطعی مناسبی برای «نبود تفرجگاه زمستانی» در اراک است.

همایش «صبح و نشاط» جایگزین «نبود تفرجگاه زمستانی» در اراک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسلم پورقاسمیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای همگانی و تفریحی شهرستان اراک با اشاره به تجربه موفق برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سال‌های قبل، برگزاری این گونه همایش‌ها را تأمین کننده نشاط و سلامت روحی جامعه دانست و گفت: امید است همه دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان اراک با توجه به نیاز جامعه به این برنامه‌ها نسبت به برگزاری این همایش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان وظایف دستگاه‌ها در این همایش پرداخت و از همه سازمان‌ها و نهادهای عضو شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان خواست هم به لحاظ همکاری در اجرا و هم به لحاظ اطلاع‌رسانی به مخاطبین در این برنامه همکاری لازم را داشته باشند.

شهردار اراک نیز با اشاره به برنامه‌ها و رویکردهای شهرداری اراک در زمینه ایجاد زیرساخت‌های تفریحی برای شهروندان گفت: در نظر است که تفرجگاهی به وسعت 800 تا 1000 هکتار در اراک ایجاد شود که فراخوان و طراحی ساخت آن انجام شده و فراخوان تعیین نام نیز در دست انجام است که بنا داریم از میان پنج نام پیشنهادی کارشناسان یک نام با انتخاب مردم در همایش صبح و نشاط برای این تفرجگاه انتخاب کنیم.

محمد ابراهیم عباسی افزود: با توجه به نبود امکانات تفریحی و تفرجگاهی در شهر اراک برگزاری این جشنواره در منطقه گردو می‌تواند جایگزین مقطعی مناسبی برای این کاستی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک نیز در سخنانی به بیان شیوه اجرایی این جشنواره پرداخت و گفت: این جشنواره با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزارت ورزش و جوانان، شبکه سوم سیما و با حمایت خوب و گسترده شهرداری و سایر سازمان‌های عضو شورای ورزش‌های همگانی استان مرکزی و شهرستان اراک در منطقه گردو شهر اراک برگزار می‌شود.

عابد حقدادی گفت: همکاری بین بخشی تمام دستگاه‌ها برای اجرای جشنواره پیاده‌روی صبح و نشاط ضروری است.

معاون فرهنگی شهرداری اراک نیز در این جلسه گفت: شهرداری اراک تجربه برگزاری این جشنواره‌ها را در سنوات قبل دارد و بر همین اساس انتظاراتی از دستگاه‌های عضو شورای ورزش همگانی شهرستان اراک برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره دارد.

مجتبی خراجی، تأمین برق مورد نیاز برای غرفه‌ها، سیستم پخش زنده و حضور نیروهای اورژانس را از نیازهای اولیه و انتظارات شهرداری به عنوان کمیته اجرایی همایش دانست.

وی تأکید کرد: حضور اکیپ‌های امداد هلال احمر، انجام امور امنیت جشنواره توسط نیروی انتظامی و پذیرایی توسط کارخانه‌های هپکو، ماشین سازی و آلومینیوم از دیگر درخواست‌های شهرداری و کمیته اجرایی همایش می‌باشد.

همایش صبح و نشاط چهارم بهمن‌ماه در منطقه گردو اراک برگزار می‌شود و از طریق شبکه سوم سیما نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/87007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول