اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

توجه به ورزش موجب تقویت روحیه «نشاط، امید و خودباوری» در بین جوانان می‌شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ورزش موجب تقویت روحیه نشاط، امید و خودباوری در بین جوانان و کسب افتخارات در سطوح ملی و بین‌المللی خواهد شد.

توجه به ورزش موجب تقویت روحیه «نشاط، امید و خودباوری» در بین جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و ورزشکاران هیئت موتورسواری دشتستان با تبریک آغاز امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) اظهار داشت: توجه به ورزش موجب تقویت روحیه نشاط، امید و خودباوری در بین جوانان و کسب افتخارات در سطوح ملی و بین‌المللی خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه ورزش شهرستان دشتستان ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی وجود دارد و ضعف‌ها و مشکلاتی نیز داریم.

وی با بیان اینکه ورزش دشتستان به طور واقعی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است گفت: همواره برای رفع مشکلات و نگرانی‌های باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی مختلف اقدامات و تلاش‌هایی انجام داده‌ایم.

این نماینده مجلس از تشکیل کارگروه ورزش و جوانان در دفتر نماینده مردم دشتستان خبر داد و افزود: این کارگروه تشکیل شده و مسایل ورزشکاران دشتستان را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه تاسیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در دشتستان موجب سازماندهی و هدفمندشدن فعالیت‌های جوانان شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه توجه به امور جوانان و فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی آنها باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار داشته باشد، گفت: ساماندهی و جهت‌دهی شور و انرژی جوانان و حمایت از ورزشکاران موتورسوار و اتومبیلران موجب کاهش مراجعات و امور اداری مراکز درمانی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: باید تمهیداتی نظیر صدور پلاک ویژه تردد و تامین امنیت برای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در نظر گرفته شود تا با موانع و نگرانی کمتری به فعالیت‌های حرفه‌ای و مسابقات خود برسند.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفتار نیروی انتظامی با موتورسواران دارای کارت شناسایی ورزشی باید با سایر افراد متفاوت باشد ولی در مقابل تخلفات هر گروهی باید برخورد قانونی را انجام داد.

وی از اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دشتستان خواست تا همواره با روحیه و نشاط، مشکلات و کمبودهای خود را پیگیری کرده و اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

موسوی‌نژاد قول داد رایزنی‌هایی با مسئولان استانی و کشوری انجام داده و نشست‌هایی بین مسئولان مرکز کشور و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دشتستان برگزار کند.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول