اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در گچساران اجرا می‌شود

مسئول کمیته جوانان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد این کمیته و همکاری ادارات و نهادهای گچساران برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در گچساران به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود.

برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در گچساران اجرا می‌شود

علی پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اجرای برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در این شهرستان به پیشنهاد کمیته جوانان دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به استقبال خوب ادارات و نهادهای این شهرستان از این پیشنهاد، همکاری و مشارکت آنان در اجرای مطلوب این برنامه ضرورت دارد.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این برنامه در یکی از روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران اجرا می‌شود.

پناهی تصریح کرد: در این راستا طی روزهای گذشته جلسات متعددی با حضور مسئولان ادارات و نهادهای گچساران برگزار شد که برای هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه نیز کمیته‌‌های چهارگانه‌ای تشکیل شد.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کمیته‌های پشتیبانی، اجرایی، ثبت‌نام و فرهنگی و تبلیغات که ادارات و نهاد‌های مختلفی از جمله شرکت‌ بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در آن ایفای نقش دارند، برای برگزاری مطلوب این برنامه تشکیل شده است.

پناهی ایجاد روحیه نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی را از جمله اهداف پیش‌بینی شده برگزاری این برنامه تلویزیونی عنوان کرد.

وی گفت: این برنامه می‌تواند در معرفی گچساران و قابلیت‌های مختلف این شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، ورزشی همچنین پتانسیل‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/82014/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول