اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین مطرح کرد

ترویج فرهنگ شهادت با بازگو کردن خاطرات شهدا

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: باید خاطرات شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با سیره زندگی آنان بیشتر بازگو شود.

ترویج فرهنگ شهادت با بازگو کردن خاطرات شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در نشست نقد ادبی کتاب لشکر خوبان که در سالن اجتماعات کتابخانه‌های قزوین برگزار شد، با اشاره به خاطرات شهدای لشگر 31 عاشورا، اظهار داشت: با بازگو کردن خاطرات شهدای این لشگر می‌توان به خوبی سختی‌های این عملیات را به قشرهای مختلف جامعه انتقال داد.

وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت ما هستند، خاطرنشان کرد: امروز برقراری امنیت و هر آنچه که داریم به برکت خون پاک آنان است به همین دلیل باید بیشتر قدر آنان را دانست و یاد و خاطره‌های این شهدای بزرگوار را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین جمع‌آوری و بازگو کردن خاطرات شهدا را از جمله فعالیت‌های زنده نگه داشتن شهدا عنوان و بیان کرد: نویسندگان در این زمینه می‌توانند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با سیره زندگی شهدا بیشتر همت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدای 8 سال دفاع مقدس مصداق بارز مقاومت، ایستادگی و شجاعت هستند، ابراز داشت: قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان می‌توانند با تأسی از سیره عملی آنان در زندگی خود به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابند.

آبنوش با اشاره به اینکه مردم ملت ما به برکت خون شهدا به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند، عنوان کرد: امروز آحاد جامعه به پشتوانه آنان در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند و با حرکت به سمت جلو توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازگو کردن خاطرات شهدا یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است، ابراز داشت: خاطرات 8 سال دفاع مقدس باید با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با رزمندگان، شهیدان و جانبازان بیشتر بازگو شود تا آنانی که جنگ تحمیلی را ندیدند و درک نکردند با ارزش‌ها و اهداف این دوران بیشتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه با بازگو کردن خاطرات 8 سال دفاع مقدس می‌توان با فرهنگ نرم دشمن در جامعه مبارزه کرد، اضافه کرد: با تحقق این مهم نیز می‌توان توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را به نحو مطلوبی خنثی کرد.

انتهای پیام/77009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول