اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

رسالت زینب گونه خود را در ترویج فرهنگ شهادت انجام دهیم

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امروز شایسته است که رسالت عاشورایی خود را به مانند حضرت زینب (س) در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

رسالت زینب گونه خود را در ترویج فرهنگ شهادت انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی کریمی صبح امروز در نشست کمیته جمع‌آوری آثار شهدا در اردبیل اظهار داشت: برخلاف تصور دشمنان، ملت ایران نه تنها در سنگر ایثار، جهاد و شهادت دلسرد و مایوس نشده‌اند بلکه با تمام توان و قدرت و بصیرت و هوشیاری حاضر هستند و در این عرصه اجازه نمی‌دهند عده‌ای بخواهند از منافع ملی و ارزشی سوء استفاده کنند.

این مسئول عنوان کرد: در مقطع کنونی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری احیا و گرامی نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست که این خود بزرگترین دلگرمی برای تلاشگران این عرصه است که با صیانت از بهترین سرمایه‌ها بتوانند انقلاب اسلامی را در جایگاه حقانیت در برابر تلاش مذبوحانه نظام استکباری قرار دهند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: می‌توان با ثبت و ضبط انتشار خاطرات شهدا، رزمندگان و جانبازان و ایثارگران گامی دیگر در مسیر رسوا کردن استکبار و نشان دادن چهره کریه قدرت‌های سلطه‌طلب برداشت.

کریمی ادامه داد: دشمنان ما امروز در بخش‌ها و سنگرهای مختلف توان و بضاعتشان را به کار گرفتند تا به هر نحو ممکن به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ضربه وارد کنند که کارشان را نیز از اغوا و به انحراف کشیدن فکری و ذهنی و اندیشه سالم جوانان آغاز کردند اما در این زمینه باید به هوش بود تا مبادا حرکتی موثر در این باب صورت گیرد.

وی گفت‌: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی خود را برای جمع‌آوری اصناف و مدارک و خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواد‌ه‌های معظم شهدا و ایثارگر اعلام می‌کند و آنها را به همکاری در تجهیز حجمی و محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس دعوت می‌کند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یادآور شد: در این رابطه علاوه بر جمع‌آوری آثار، نشر کتاب‌ها و تهیه فیلم و موسیقی در دستور کار قرار گرفته به طوری که تلاش می‌کنیم 12 کتاب جدید را تا اوایل سال آینده به مرحله رونمایی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر همه این آثار به عنوان گنجینه عظیم دفاع مقدس جمع‌آوری شود تا در اختیار نسل آینده قرار گیرد ما شایسته و مطلوب می‌توانیم حرکت‌های تحولی را در این باب نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول