اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت تأکید کرد

ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد.

ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

حسن کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر یادگاران فرزندان غیور ایران زمین هستند که در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی با نثار خون خود از ارزش‌های اسلام، انقلاب و مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیزی جایگزین فرهنگ شهادت در کشور نیست، تصریح کرد: شهدا با آگاهی از اینکه جان خود را در حمایت از آرمان‌های انقلاب و اسلام از دست می‌دهند در این مسیر گام گذاشتند و با خون خود نهال انقلاب را بارور کردند.

این مسئول ادامه داد: خدماتی که به بازماندگان این شهدا ارائه می‌گردد در مقایسه با فداکاری و گذشت آنها بسیار ناچیز است و ما شرمنده خانواده‌های شاهد و جانبازان و ایثارگران هستیم.

کمالی با تأکید بر اینکه خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر هیچ توقعی از مدیران ندارند متذکر شد: تنها خواسته این نشانه‌ها صبر و استقامت حفظ آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و  پیروی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه برای جوانان هیچ الگویی بهتر و کامل‌تر از فرهنگ ایثار و شهادت نیست، یادآور شد: با معرفی بهتر این الگو، جامعه در برابر تمام حرکت‌های خبیثانه دنیای استکبار مصون می‌ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت خاطرنشان کرد: مردم رشت در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها حضوری گسترده داشتند.

به گفته وی، وجود 23 شهید سرافراز و 13 جانباز دلاور در شهر رشت یادگار ارزشمند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نشانه حضور گسترده مردم این شهر در روزهای جبهه و جنگ است.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول