اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسانه تثبیت کننده فرهنگ هر ملتی است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه تثبیت کننده فرهنگ هر ملت و عامل تداوم آن است.

رسانه تثبیت کننده فرهنگ هر ملتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلیل وحیدی ظهر امروز در همایشی که به مناسبت گرامی‌ داشت روز بسیج و رسانه در کتابخانه مرکزی شهرستان ارومیه برگزار شد با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت تنها دلیل پایداری و پویایی یک نظام است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه کنونی تصریح کرد: صدا و سیمای آذربایجان غربی در همه عرصه‌های ایثار و شهادت پیشقدم بوده و حضور فعالی داشته است.

وحیدی خاطرنشان کرد: رسانه قلب سیستم‌های اداری و سازمان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است بنابراین باید قلب بسیج اقشار، بسیج رسانه باشد.

وی با تاکید بر روی سخنان مقام معظم رهبری افزود: خبرنگاران اقشاری هستند که لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: انتظار مسئولان از اصحاب رسانه و خبرنگاران این است که به طور هنرمندانه و با صحت کامل خبررسانی کنند تا اخبار تا عمق وجود مردم اثر گذارد.

وی افزود: باید از اصحاب رسانه حمایت کنیم و در تقویت این قشر بکوشیم زیرا که موفقیت هر کشوری در گرو موفقیت رسانه‌ی آن ملت است.

وحیدی عنوان کرد: فرهنگ هر ملتی اصل و پایه تداوم یک ملت است و جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از زیر ساخت‌های فرهنگ به شمار می‌آیند چه بسا با حمایت از رسانه می‌توانیم از پایداری فرهنگ خود حمایت کنیم.

وی ابراز داشت: روابط عمومی از یک سو بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد است و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد به وقوع می‌پیوندد.

انتهای پیام/61007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول