اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان بوشهر:

رسانه‌ها در برقراری امنیت در فضای مجازی نقش مهمی دارند

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: رسانه‌ها در برقراری امنیت در فضای مجازی نقش مهمی دارند.

رسانه‌ها در برقراری امنیت در فضای مجازی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش پورسعید صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با جمعی از روسای پلیس فتای در بوشهر اصلی‌ترین وظیفه پلیس فتا را تامین امنیت فضای مجازی برای مردم دانست و تاکید کرد: اصحاب رسانه با توجه به مأموریت‌های خود در برقراری امنیت در فضای مجازی سهیم بوده و بی‌شک پلیس نیازمند همکاری آنان است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر افزود: از آنجا که کارکرد اصلی رسانه‌ها در بعد فضای مجازی، پاسخ به تشنگی جامعه برای دانستن است، از این رو یکی از عرصه‌هایی که نیاز اساسی جامعه نیز است، عرصه تولید امنیت و آرامش در این فضاست، بنابراین رسانه‌ها می‌توانند با آگاه ساختن مردم از عواقب نافرجام و انواع آسیب‌های فضای مجازی همگام با پلیس در برقراری امنیت مطلوب گام بر دارند.

این مقام انتظامی، رسانه‌ها را به عنوان سرمایه گرانبهای عصر ارتباطات نام برد و تصریح کرد: رسانه‌ها در تولید و ارتقاء احساس امنیت در جامعه و هدایت افکار عمومی نقش و تأثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

پورسعید در ادامه گفت: رسانه‌ها با انعکاس هشدار و آگاه‌سازی عمومی در خصوص کلاهبرداری‌های فضای مجازی به شهروندان، می‌توانند در برقراری امنیت فضای مجازی گام بردارند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند در انجام مأموریت‌های خود به ویژه برقراری امنیت فضای سایبری موفق باشد، بنابراین همکاری تمامی نهادها، سازمان‌ها و ... لازم و ضروری است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول