اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه ورزش همگانی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی در بندرعباس

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در راستای توسعه هر چه بیشتر ورزش‌های همگانی در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس‌، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی ساعت هفت صبح فردا 27 دی‌ ماه جاری از پشت فرمانداری (حوضچه قایقرانی) تا پارک غدیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه حمل و نقل شهری و زندگی ماشینی در عصر کنونی سرعت ابتلا به بیماری‌ها را نیز افزایش داده است، افزود: با وجود این مشکلات نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است که باید برای این موضوع برنامه‌ریزی شود تا ورزش برای عموم مردم فرهنگسازی و استقبال حداکثری مردم از ورزش را شاهد باشیم.

به گفته وی حرکت به سوی شهری شاداب و با نشاط با توسعه ورزش همگانی امکان‌پذیر است پس باید با جدیت کار و تلاش کنیم تا این مهم محقق شود.

وی در ادامه با توجه به اینکه مردم باید به ورزش کردن ترغیب شوند و قبل از ورزش قهرمانی بحث توسعه ورزش همگانی در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی محلات با رویکرد محله محوری در بهمن ماه سال‌جاری در محلات شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول