اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اجلاسیه شهدای مازندران

همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان نور برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستانه اجلاسیه شهدای مازندران در شهرستان نور برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان نور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی یادواره سرداران و 10 هزار و 400 شهید استان مازندران در شهرستان نور برگزار شد.

امام جمعه نور در این همایش در سخنان کوتاهی به اهمیت ورزش و توصیه دین اسلام به ورزش اشاره کرد و افزود: ورزش و سلامتی باعث شادابی و نشاط و انجام بهتر خدمات می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده از وجود استعدادهای ورزشی خوب و با انگیزه در شهرستان نور خبر داد و ادامه داد: این شهرستان سهم به‌سزایی در ورزش قهرمانی و در سطح دنیا دارد.

وی تصریح کرد: با این استعدادها و افتخارات، امکانات ورزشی ناچیز است و سازگار با جمعیت نیست.

امام جمعه نور از نیمه‌کاره بودن پروژه استادیوم ورزشی شهرستان نور انتقاد کرد و اظهار داشت: بی‌توجهی به این پروژه پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

وی گفت: مردم حامی ورزش این شهرستان خواهان تسریع در تکمیل این پروژه‌های ورزشی، استادیوم و تقویت امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف هستند.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس نیز گفت: ورزش همگانی به‌ویژه پیاده‌روی باید توسعه پیدا کند و به صورت فصلی و سالانه در سطح وسیع این همایش بزرگ برگزار شود.

 علی‌محمد صمدیان فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه از حضور مردم تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که با کمک مردم و همکاری بخش خصوصی همایش‌های پیاده‌روی تداوم داشته باشد. 

گفتنی است، ‌در پایان همایش با قید قرعه، 50 دستگاه دوچرخه هر یک به ارزش 2 میلیون و 900 هزار ریال به شرکت کنندگان اهدا شد.

به گزارش فارس، اجلاسیه بزرگ شهدای مازندران 12 دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86023/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول