اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد خبر داد

پیاده‌روی 2 هزار زائر از تایباد و باخرز به سمت حرم رضوی

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد از پیاده‌روی 2 هزار زائر از تایباد و باخرز به سمت حرم رضوی خبر داد و گفت: این تعداد در قالب 12 کاروان عازم مضجع منور رضوی شده‌اند.

پیاده‌روی 2 هزار زائر از تایباد و باخرز به سمت حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا صیادی عصر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های موقت بین‌راهی خدمات‌رسان به کاروان‌های پیاده تایباد و باخرز گفت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر تایباد در قالب طرح بزرگ مهر رضوان به صورت داوطلبانه در طول مسیر به کاروان‌های پیاده خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر 2 هزار نفر در قالب 12 کاروان پیاده زائران رضوی از شهرستان‌های تایباد و باخرز عازم مضجع منور رضوی بوده و جمعیت هلال احمر تایباد با همکاری و همراهی شورای اجرایی هلال احمر، داوطلبان و امدادگران، اقدام به برپایی دو ایستگاه موقت استراحت بین راهی در مسیر تایباد به تربت جام و باخرز به تربت جام با هدف کمک در امر پذیرایی و درمان سرپایی آسیب‌دیدگان کرده است.

به گفته وی، اکیپ‌های امدادی نیز به صورت گشت روزانه همراه کاروان‌های پیاده در حرکت بوده و با استفاده از توان پزشکان داوطلب و امدادگران متخصص به ارائه خدمات امدادی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی اساتید در دانشگاه پیام نور مرکز تایباد اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی اساتید و کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان اصول امداد و کمک‌های اولیه را به صورت تئوری و عملی فراگرفته و قبول‌شدگان این دوره گواهینامه دوره 35 ساعته امداد و کمک‌های اولیه اخذ کردند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول