اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)

عزاداران خرمشهری به سمت قدمگاه امام رضا(ع) پیاده‌روی می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم پیاده‌روی عزاداران خرمشهری به سمت قدمگاه امام رضا(ع) پیاده‌روی می‌کنند.

عزاداران خرمشهری به سمت قدمگاه امام رضا(ع) پیاده‌روی می‌کنند

حجت‌الاسلام عادل رویوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر آیین‌های عزاداری در خرمشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: این آیین‌ها در هیئت‌های مختلف شهرستان از اربعین حسینی آغاز شده و در ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) به اوج خود رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر ادامه داد: با توجه به قرارگرفتن در آستانه شهادت امام رضا(ع) آیین عای عزاداری نیز به این مناسبت ادامه خواهد داشت.

رویوران تصریح‌کرد: علاوه بر این و در سالروز شهادت امام رضا(ع) عزاداران خرمشهری مسیر مسجد امام علی(ع) تا قدمگاه امام رضا(ع) در آبادان را پیاده‌روی می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: در این برنامه عزاداران در محل مسجد امام علی(ع) تجمع کرده و از ساعت 14 حرکت خود را به سمت قدمگاه آغاز می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: پس از حضور در قدمگاه نیز ایین عزاداری شهادت امام رضا(ع) نیز با حضور هیئت‌های مذهبی آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: از عموم مردم خرمشهر می‌خواهیم در این برنامه فرهنگی و مذهبی حضور داشته و ارادت خود را به ائمه اطهار و ساحت مقدس امام رضا(ع) ابراز کنند.

انتهای پیام/7208/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول