اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران کلانتری

سارق به عنف در شیراز دستگیر شد

سارق اخاذ در شیراز توسط ماموران کلانتری 12 فخرآباد دستگیر و چهار سرقت از وی مشخص شد.

سارق به عنف در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس کلانتری 12 فخرآباد شیراز اظهار داشت: ماموران هنگام گشت‌زنی در سطح شهر متوجه می‌شوند تعدادی از شهروندان در محلی تجمع کرده‌اند.

فرشید زینلی ادامه داد: با حضور ماموران در آن محل، متوجه می‌شوند شهروندان قصد دستگیری فردی ناشناس را دارند که بلافاصله وارد عمل شده و آن فرد را دستگیر می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی بدنی یک سلاح سرد از نوع کارد از این متهم کشف می‌شود که در همین حین یکی از شهروندان به ماموران مراجعه و اظهار کرد فرد دستگیر شده با استفاده از یک موتورسیکلت با تهدید چاقو قصد داشته کیف وی را سرقت کند.

رئیس کلانتری 12 فخرآباد شیراز گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری در تحقیقات انجام شده چهار سرقت به عنف در دو روز گذشته با همدستی یک نفر دیگر از وی کشف شد،‌ که تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

خودروی حامل بار چای قاچاق در کازرون توقیف شد

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از توقیف یک خودروی حامل بار چای خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محسن سروقد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قاچاق بار توسط یک خودروی پژو 405 در جاده بوشهر - کازرون، بلافاصله ماموران گشت یگان امداد و کلانتری 12 حضرتی با کنترل محور ورودی شهر، خودروی مورد نظر را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: خودرو و راننده به مقر انتظامی انتقال داده شدند و در بازرسی از داخل خودرو 66 کیسه پنج کیلویی چای قاچاق کشف شد.

سروقد خاطرنشان کرد: در این مورد متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول