اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست رابر اعلام کرد

دستگیری 7 شکارچی متخلف در رابر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رابر گفت: 7 شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع انجرک این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری 7 شکارچی متخلف در رابر

محمد منظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان طی عملیات گشت‌زنی در منطقه شکار ممنوع انجرک موفق به دستگیری پنج نفر متخلف در حین ارتکاب به جرم شکار غیرمجاز شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رابر بیان داشت: از متخلفان، لاشه چهار قطعه گونیال و یک قطعه کبوتر وحشی و پنج قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

منظری عنوان کرد: همچنین در یک ماموریت دیگر دو نفر شکارچی به همراه دو قبضه سلاح و دو قلاده خرگوش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف شدید و برف‌گرفتگی مناطق و کمبود آذوقه، پرندگان و جانوران از پناهگاه‌ها و زیستگاه‌های خود خارج می‌شوند که این مسئله موجب سوء‌استفاده برخی شکارچیان شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رابر بیان کرد: ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست با تلاش شبانه‌روزی و گشت و کنترل مناطق تحت حفاظت به صورت جدی به حفظ و صیانت از محیط زیست و حیوانات پرداخته و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول