اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین:

قزوین در مه/ رانندگان به توصیه‌های راهداران عمل کنند

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه بارش برف و مه این استان را فرا گرفته است، گفت: رانندگان به توصیه‌های عوامل راهداری در جاده‌ عمل کنند.

قزوین در مه/ رانندگان به توصیه‌های راهداران عمل کنند

جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بارش برف از ساعت‌های اولیه امروز در گردنه‌های این استان آغاز شده است، اظهار کرد: همزمان با این بارش‌ها تیم‌های عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گردنه‌های آوج، هجیب، طالقان و قسطین‌لار و نیز آزادراه قزوین ـ زنجان اقدام به نمک‌پاشی کردند.

وی با بیان اینکه هفت تیم راهداری اقدام به عملیات نمک‌پاشی در سطح گردنه‌ها و راه‌های استان قزوین کرده‌اند، افزود: این تیم‌های راهداری به همراه 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این عملیات را انجام داده‌اند که هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه رانندگان در صورت وجود مه از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند، بیان کرد: به دلیل وجود مه صبحگاهی و کاهش دید رانندگانی که در حال عبور از راه‌های استان قزوین هستند با سرعت مطمئن حرکت کنند.

حق‌لطفی از کسانی که قصد عبور از محورهای استان قزوین را در ساعات آینده دارند خواست قبل از حرکت نسبت به سالم بودن مسائل فنی خودرو خود اطمینان داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه رانندگان به توصیه‌های عوامل راهداری در جاده‌ عمل کنند، ادامه داد: همچنین آنان باید همراه خود زنجیر چرخ و لباس‌های گرم داشته باشند.

انتهای پیام/77002/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول