اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد

تعمیر و نگهداری راه روستایی اولویت‌ مهم راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگهداری و تعمیر راه‌های روستایی اولویت مهم ما در دوره مدیریت جدید این اداره‌کل است.

تعمیر و نگهداری راه روستایی اولویت‌ مهم راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ممتاز جهانگیری عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها در دستگاه‌های مختلف به مدیریت‌ها برمی‌گردد و بستگی دارد که مدیران با چه راهکاری به توسعه خدمات بپردازند.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به طور کلی تغییر در مدیریت‌ها اگر با رویکرد تحول باشد می‌تواند در فرایند سازمانی اثرگذار واقع شود.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده مدیر گذشته راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همدلی و تعامل می‌توانیم مشکلات استان را در دو بخش راه و مسکن برطرف کنیم و امروز بیش از همیشه این نیاز به هماهنگی و همکاری احساس می‌شود.

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مدیران و پرسنل راه و شهرسازی استان و همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد کریدور شمال به جنوب است که راه‌های آن برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده، از این رو باید برای توسعه این راه‌ها و چهار خطه کردن آن‌ها همت بیشتری از خود نشان دهیم.

وی به وجود روستاهای زیاد در استان و پراکندگی آن‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: از همین رو یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این دوره جدید مدیریت توسعه و نگهداری و ترمیم راه‌های روستایی است.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول