اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

کاهش 40 درصدی تلفات جاده‌ای از برنامه‌‎های مهم راه‌ و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در رابطه با کاهش تلفات جاده‌ای برنامه منسجمی برای چهار سال آینده دارد، گفت: امید است با تلاش همکاران و اجرای این برنامه‌ها شاهد کاهش 30 تا 40 درصد تلفات جاده‌ای باشیم.

کاهش 40 درصدی تلفات جاده‌ای از برنامه‌‎های مهم راه‌ و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان همایش خانواده بزرگ راه و شهرسازی در استان همدان به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و کارکنان و خانواده‌های آنان در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با گرامیداشت این هفته و تبریک به راهداران زحمتکش اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در روزهای اخیر راهداران با تلاش شبانه‌روزی در گردنه‌های خطرناک موفق به گشایش راه‌ها در این مسیرها شدند.

غلامرضا سقندلی افزود: با وجود اینکه در استان‌های هم جوار بارش کمی وجود داشت باز هم شاهد انسداد راه در چند محور بودیم، ولی در استان همدان با تلاش راهداران شاهد هیچ گونه انسداد راه نبودیم.

وی بیان داشت: برنامه وزارت راه و شهرسازی برای سال‌های آینده به روز رسانی و اتوماتیکی کردن دستگاه‌ها برای برف‌روبی و نمک‌پاشی در سرمای زیر 20 درجه است که با این اقدام کار راهداران تلاشگر آسان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با نوسازی ناوگان‌ها نیز گفت: با نوسازی ناوگان‌ها، راهداران کمتر در گردنه‌ها با مشکل حمل و نقل مواجه شده و در نتیجه خدمت‌رسانی به راحتی صورت خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در رابطه با کاهش تلفات جاده‌ای برنامه منسجمی برای چهار سال آینده دارد و امیدواریم 30 تا 40 درصد کاهش تلفات جاده‌ای را طی این چهار سال با تلاش همکاران شاهد باشیم.

سقندلی در پایان اذعان داشت: در رابطه با رفاهیات کارمندان این اداره کل در بین ادارات منطقه شمال کشور در خصوص پرداختی‌های پرسنل وضعیت بسیار خوبی داشته است.

در این همایش برنامه‌های متنوعی برای فرزندان کارمندان اجرا شد و از راهداران نمونه با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89006/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول