اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور

عملکرد اداره راه و شهرسازی نیشابور در نگهداری راه‌ها تشریح شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور عملکرد این اداره را در خصوص احداث و نگهداری راه‌ها و همچنین فعالیت‌های مسکن مهر تشریح کرد.

عملکرد اداره راه و شهرسازی نیشابور در نگهداری راه‌ها تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، عباسعلی مرادی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: آسفالت گرم قطعه اول محور روستایی شورود- آستایش به طول 500 متر، احداث بریدگی پایین دست در محل آبنمای روستای کارجی به میزان 40 مترمکعب، آسفالت گرم و نصب علائم و تجهیزات ایمنی محور روستایی سیدآباد سنگونی (تقاطع روستای شاداب) به طول 400 متر و ساخت یک دستگاه پل دالی در محور روستایی فیلخانه محدوده روستایی قریش‌آباد از جمله اقدامات انجام شده است.

وی همچنین اجرای عملیات زیرسازی راه روستایی شادمیانه به طول 600 متر را برای اجرای آسفالت گرم، شروع عملیات تعریض پل دالی به عرض 2 متر و طول 7 متر بوژان و انجام عملیات ماسه آسفالت محور قدیم نیشابور – مشهد (محدوده روستای باغشن تا جوادیه) به طول 7 کیلومتر را نیز بخشی از عملکرد این اداره در خصوص احداث و نگهداری راه‌ها عنوان کرد.

مرادی همچنین درباره اقدامات انجام شده در بخش ایمنی راه‌ها تصریح کرد: ایمن‌سازی میدان شهرک صنعتی خیام در محور قدیم نیشابور- مشهد با نصب علائم ایمنی، چراغ چشمک‌زن و اجرای سرعت‌گیر، تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های روستایی به طول 30 کیلومتر، تولید آسفالت سرد به میزان 300 تن، تجهیز 5 راهدارخانه برای اکیپ‌های زمستانی در محورهای حوزه استحفاظی، رنگ‌آمیزی پایه تابلوهای علائم ایمنی برای انعکاس نور در شب به تعداد 100 عدد، نصب 204 عدد پایه تابلو با صفحات متعلقه در محورهای حوزه استحفاظی، نصب تابلو اطلاعاتی در محورهای روستایی (سوقند و بهشت فضل) به مقدار 26 مترمربع و بهسازی و نوسازی ماشین‌آلات متوقف (یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر) نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

مرادی مزایای این اقدامات را افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایجاد ترافیک روان عنوان کرد و ادامه داد: مهم‌ترین زیرساخت توسعه، راه است و مهم‌ترین ویژگی راه ایمنی آن و مشخصه مهم ایمنی نگهداری راه به نحو مطلوب است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور در خصوص فعالیت‌های مسکن مهر در این شهرستان گفت: تکمیل عملیات آسفالت محوطه فاز 900 واحدی مسکن مهر و آسفالت قسمتی از محوطه فاز یک‌هزار و 500 واحدی مسکن مهر، پالایش اعضای فاز یک‌هزار و 500 واحدی مسکن مهر و صدور 500 عدد دفترچه قسط برای واگذاری به اعضا از جمله اقدامات این اداره در حوزه مسکن مهر بوده است.

انتهای پیام/2202/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول