اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری شب شعر انقلاب در دهه فجر

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برگزاری شب خاطره و شب شعر با موضوع انقلاب را از برنامه‌های این کمیته برای دهه فجر عنوان کرد.

برگزاری شب شعر انقلاب در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آنچه از بررسی نقش مسجد در تاریخ صدر اسلام بر می‌آید جامعیت مسجد در همه زمینه‌های عبادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی، قضایی و نظامی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اگر به تاریخ انقلاب‌های اسلامی به‌خصوص انقلاب ایران نگاه کنیم خواهیم دید محور اصلی شکل‌گیری انقلاب‌ اسلامی مساجد بوده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی برآمده از مسجد بوده که تمثال جامع معارف الهی در روی زمین است.

قاسمی با اشاره به برگزاری نشست این کمیته ابراز داشت: این نشست با هدف بررسی و تبادل نظر درباره برنامه‌های سال‌های گذشته به همراه تعیین مهم‌ترین اصول و سیاست‌های حاکم بر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این‌که پایگاه نشر و تبیین ارزش‌های اسلامی از مسجد بوده و از همین مساجد پیروزی انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته از این‌ رو باید توجه بیشتری به حضور مسئولان، مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در مسجد کرد و هیچ‌گاه این سنگر مقدس را خالی نکنیم.‌‌‌‌‌‌‌

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مساجد در برنامه‌های دهه فجر باید با برنامه‌ریزی وارد شوند چراکه برنامه‌های این دهه با اولویت مساجد و مردم برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام مساجد شهری و روستایی استان در طول ایام‌الله دهه فجر به برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این دهه می‌پردازند و برنامه‌های خاص و اولویت‌دار و نشست‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و... دهه برگزار می‌شود.

قاسمی گفت: چراغانی کردن معابر و کوچه و خیابان‌های منتهی به مساجد، به‌کارگیری جوانان در امور مساجد، برخورداری از روحانیون و وعاظ در تبیین این دهه از جمله دستورالعمل‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر امسال انجام می‌شود.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برگزاری شب خاطره، شب شعر با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول