اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبر داد

فعالیت 340 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار در مساجد استان بوشهر

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از فعالیت 340 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار در مساجد استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 340 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار در مساجد استان بوشهر

علی‌اکبر مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان به ویژه متولیان امور فرهنگی باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی باید نسبت به گذشته رشد پیدا کند و باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان جذب فعالیت‌های فرهنگی و هنری شوند.

مزارعی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دو سال اخیر به سمت برنامه‌های پرمحتو و باکیفیت حرکت کرده‌اند و این امر در سال جاری نیز تداوم داشته است.

وی از فعالیت 340 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار در مساجد استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون 340 کانون فرهنگی هنری شناسنامه‌دار در مساجد استان بوشهر فعال است که فعالیت‌های تخصصی و بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود همچنین در حال حاضر تعداد 114 کتابخانه تخصصی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان بوشهر فعال هستند.

مزارعی یادآور شد: با تلاش و فعالیت‌های صورت گرفته در کانون‌ها و با همکاری مسئولان در شرایط فعلی بیش از 10 خانه دیجیتال نیز با کیفیت مطلوب خدمات‌رسانی می‌کنند که این مهم باید افزایش یابد.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات در جامعه هستند که بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تولید برنامه‌های فرهنگی و دینی پرمحتوا و باکیفیت است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول