اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ‌هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

بخشی‌نگری مانع رونق‌‌بخشی ‌فعالیت‌های مساجد می‌شود

معاون فرهنگی ‌هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: بخشی‌نگری در فعالیت‌های مساجد مانع رونق ‌بخشی فعالیت‌های مساجد می‌شود.

بخشی‌نگری مانع رونق‌‌بخشی ‌فعالیت‌های مساجد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مرتضی طاهریان ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مساجد از جایگاه بسیار با اهمیتی برخوردارند که رونق‌بخشی به فعالیت‌های آن امری ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی باید رونق ‌بخشی به مساجد را در اولویت کارهای خود قرار دهند، تصریح کرد: رونق ‌بخشی مساجد هدف واحدی است که همه نهادها و ارگان‌های فرهنگی باید در راستای آن حرکت کرده و از بخشی‌نگری در این زمینه پرهیز کنند.

معاون فرهنگی‌هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تاکید کرد: کار در مسجد و برای مسجد بر اساس بخشنامه و آیین‌نامه نیست، چرا که کار برای مسجد باید با دل و جان انجام شود.

طاهریان گفت: در شرایط امروز جامعه که هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شدت گرفته رونق ‌بخشی مساجد موضوع بسیار مهمی است که غفلت از آن صدمات جبران‌ناپذیری به پیکر نظام وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: بهترین مکان برای جوان امروز ایرانی مسجد است و کانون‌های فرهنگی و هنری باید بکوشند زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان به مساجد را فراهم سازند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی نیز با بیان اینکه کار برای مسجد باید از هرگونه ریا و قدرت ‌نمایی دور باشد، گفت: هرکاری که برای رضای خدا باشد، ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری افزود: در حال حاضر اکثر مساجد موجود در شهرهای استان دارای کانون فرهنگی و هنری هستند که تلاش داریم تمام مساجد را به کانون مجهز کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم و در دست اقدام راه‌اندازی نمایندگی دبیرخانه در شهرستان‌های تابعه است تا از این طریق راحت‌تر بتوانیم به نظارت و اجرای سیاست‌گذاری‌ها بپردازیم.

معاون فرهنگی ‌هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور در جریان سفر سه روزه خود به استان مرکزی ضمن دیدار با مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری بازدیدی از نمایندگی‌های خمین و ساوه خواهد داشت.

انتهای پیام/87012/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول