اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

هفته وحدت در دل دشمنان اسلام هراس می‌افکند

فرماندار شهرستان قرچک همزمان با آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت که نشان‌دهنده اتحاد پیروان مذاهب شیعه و سنی است در دل دشمنان اسلام هراس می‌افکند.

هفته وحدت در دل دشمنان اسلام هراس می‌افکند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قرچک، رضا ریاحی با تبریک آغاز هفته وحدت که مصادف با میلاد پر برکت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به روایت اهل سنت است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) که به عنوان رهبری شناخته شده در جهان محسوب می‌شود و همواره بر اتحاد بین شیعیان و اهل تسنن تأکید می‌ورزیدند، فاصله میان 12 ربیع‌الاول که سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) به روایت اهل سنت تا 17 ربیع‌الاول که تاریخ ولادت رسول‌الله (ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است را به نام هفته وحدت نامگذاری نمودند تا از هرگونه سوء استفاده دشمنان در تفرقه‌انگیزی بین مسلمانان جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی همیشه به یکی از ابزارهایی تبدیل شده تا دشمنان از آن سوء استفاده کنند در حالی که شیعه و سنی یک امت واحده هستند و با یکدیگر اشتراکات زیاد و مهمی دارند که بدخواهان جهان چشمان خود را به روی این اشتراکات بسته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین منظور است که وحدت شیعه و سنی مهمترین عامل بر هم زدن نقشه‌های شوم دشمنان به حساب می‌آید.

نماینده عالی دولت در شهرستا قرچک با تأکید بر اینکه مسلمانان بایستی با تمسک به قرآن کریم و راه و سیره پیامبر بزرگوار اسلام در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند، افزود: در واقع یکی از اهداف مهم رسالت نبی اکرم(ص) نیز همین بود که تمام مسلمانان با یکدیگر یکپارچه و امتی واحد شوند.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول