اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل:

نمایندگی عتبات عالیات در شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود

مسئول بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: قرار است نمایندگی این ستاد در شهرهای مختلف استان اردبیل راه‌اندازی شود که شهرستان نمین در اولویت قرار دارد.

نمایندگی عتبات عالیات در شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار عصر امروز در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان نمین با هدف راه‌اندازی نمایندگی عتبات عالیات در نمین اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات در استان اردبیل در دوره جدید فعالیت خود با هدف‌گذاری‌های متفاوت از سال‌های گذشته سعی دارد تا کمک‌های مردمی، خیرین و نهادهای مختلف را جمع‌آوری و با نام این استان پروژه‌هایی را در عتبات عالیات اجرایی کند.

وی با اعلام اینکه کمک‌های مردمی به شکل منسجم ساماندهی شده و در هزینه‌کردهای آن دقت لازم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: استان اردبیل و اهالی حسینی آن در کمک به بازسازی عتبات عالیات همیشه پیشتاز بودند و سعی کردند جایگاه واقعی خود را اعتلا داده و ارتقا ببخشند.

هوشیار در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌اگر در گذشته این کمک‌ها به صورت عادی و متفرقه جمع‌آوری می‌شد سعی و تلاشمان بر این است تا در انسجامی واقعی این کمک‌ها جمع‌آوری و به شکل مطلوب و مناسب در اختیار دست‌اندرکاران کشوری بازسازی عتبات عالیات قرار گیرد.

مسئول بازسازی عتبات عالیات استان اضافه کرد: در رأس این ستاد و شورا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قرار دارد که بر تمامی فعالیت‌ها نظارت کرده و تلاش می‌کند تا حرکت‌های مثبت در این حوزه به نام استان اردبیل با عنوان عاشقان حسینی و ابوالفضلی رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار امام جمعه شهرستان نمین نیز عشق و حرارت تمام نشدنی امام حسین (ع) را در قلب‌های شیعیان به ویژه محبان آن حضرت در نمین زمینه‌ساز یک حرکت جهشی در کمک به عتبات عالیات و ساخت و سازهای گسترده آن بیان کرد و گفت: کمک به تأمین بازسازی عتبات عالیات زندگی دنیوی و اخروی انسان را با فرهنگ عاشورایی و زندگی پربرکت امام حسین (ع) پیوندی عمیق می‌بخشد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی ضرورت توجه ویژه به بازسازی عتبات عالیات و ساخت مراکز مختلف خدماتی، رفاهی در حرم مطهر امام حسین (ع) و ائمه هدی در کشور عراق را ضروری اعلام کرد و افزود: در راه‌اندازی این مجموعه‌ها باید مردم استان به عنوان مردم حسینی و عاشق اهل بیت پیشقدم شوند و نمین نیز اصالت فرهنگی و معنوی خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت خیرین، ‌معتمدان، ‌نخبگان و مشاوران فرهنگی استفاده کرد و ما خوشحال می‌شویم که نمایندگی عتبات عالیات در این شهرستان راه‌اندازی شود تا کمک‌های مردمی بیشتری جمع‌آوری و در این مسیر صرف شود.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول