اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضعف مالی در رسانه‌های استان مشهود بوده که انتظار می‌رود توجه بیشتری به اصحاب رسانه شوند.

ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدلطیف ارجمند عصر امروز در جمع خبرنگاران اتخاذ راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی در مواجه با رسانه‌های داخلی را از برنامه‌های رسانه‌های استانی برشمرد و اظهار کرد: کلیه رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند و هیچ گونه رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که آفت و تهاجم به سبک زندگی غربی باید از سوی رسانه‌های کشوری و استانی مدنظر قرار گیرد، گفت: رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در عرصه‌های مختلف اقدام کنند.

وی به تاثیر‌پذیری رسانه‌ها در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: ایجاد باور نسبت به کارآمدی اسلام و انقلاب، در نظر گرفتن جایگاه خرده‌فرهنگ‌ها در جامعه که نیازمند تقویت هستند و تاکید رسانه‌ها بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ارجمند با تاکید بر این‌که حکومت جمهوری اسلامی ایران مردمی و ریشه آن ولایت فقیه است، گفت: اگر کسی ولایت‌مدار نباشد دیدگاه آحاد مردم نسبت به وی منفی بوده از این‌رو از محورهای اساسی بسیج رسانه؛ وحدت‌افزایی است.

این مسئول رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را ولایتمدار دانست و گفت: ممکن است که در این زمینه شاهد تفاوت‌ها و شدت و ضعف‌هایی باشیم اما تا آن‌جا که رصد می‌کنیم رسانه‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

ارجمند در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که هر رسانه‌ و مسئولی تفاوت سلیقه‌هایی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و ... دارد، گفت: در صورتی که اختلاف سلیقه‌ای باشد نباید اختلافات بازتاب عمومی داده شود چراکه دشمن دنبال اختلاف و تفرقه‌اندازی بین اقشار مختلف است.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی دارای وحدت خاص و خوبی هستند، گفت: امیدواریم وحدت رسانه‌ها به همین نحو ادامه داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت مالی و وجود برخی نواقص در حوزه رسانه استان اشاره کرد و گفت: با ارزیابی و رصدهای صورت گرفته از رسانه‌های استان می‌توان دریافت که رسانه‌های استانی از لحاظ بضاعت مالی ضعیف هستند.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول