اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد ریاست هیئت بوکس کردستان:

بوکس در کردستان رسانه‌ای نشده است

نامزد ریاست هیئت بوکس کردستان مشکل بزرگ ورزش بوکس را رسانه‌ای نشدن آن ذکر کرد و افزود: این رشته به گونه‌ای بازتاب داده شده که بسیاری از مردم بوکس را تقویت‌کننده روحیه پرخاشگری می‌دانند.

بوکس در کردستان رسانه‌ای نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عدنان قانعی‌فرد ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس کردستان اظهار کرد: این موضوع که رئیس یک هیئت به دلیل نداشتن تحصیلات لازم باید از تصدی ریاست باز بماند، قابل نقد است.

وی افزود: نارنجی رئیس و سرپرست گذشته هیئت در مدت مسئولیت خود عملکرد مطلوبی داشت و تا آنجا که توانست در راه اعتلا و پیشرفت بوکس کردستان تلاش کرد.

نامزد انتخابات هیئت بوکس کردستان با بیان اینکه ورزش نیازمند حمایت است، گفت: سیاست در کنار ورزش باید وجود داشته باشد تا این دو بال نیرومند در کنار هم موفقیت را به ارمغان بیاورند.

قانعی‌فرد برخی از نیازهای ورزش بوکس کردستان را تربیت ورزشکار با اخلاق و با فرهنگ عنوان کرد و افزود: این امر لازم و اساس کار هر حرکتی در ورزش است.

وی تصریح کرد: استقرار نظام برنامه‌ریزی و سیاستگذاری پایدار و پرهیز از رفتار سلیقه‌ای، قانونگذاری و توجه به اجرای دقیق قانون از دیگر مؤلفه‌هایی است که رئیس جدید بوکس باید به آن پایبند باشد.

نامزد انتخابات هیئت بوکس کردستان، ایجاد کمیته‌های داوران، انضباطی و پزشکی را از دیگر نیازهای ورزش بوکس در کردستان عنوان کرد و افزود: باید به باشگاه‌های خصوصی نیز بیش از گذشته اهمیت داده شود.

قانعی‌فرد تصریح کرد: حضور منظم مربیان در کلاس‌های مربیگری و تجلیل از پیشکسوتان ورزش بوکس کردستان نیز مواردی است که نباید به سادگی از کنار آنها عبور کرد.

وی مشکل بزرگ ورزش بوکس را رسانه‌ای نشدن آن ذکر کرد و افزود: این رشته به گونه‌ای بازتاب داده شده که بسیاری از مردم بوکس را تقویت‌کننده روحیه پرخاشگری می‌دانند.

نامزد انتخابات هیئت بوکس کردستان با تأکید بر اینکه لازم است این دیدگاه تغییر داده شود گفت: فرهنگسازی و معرفی هر چه بهتر ورزش بوکس می‌تواند گام‌های اساسی در این رابطه باشد.

قانعی‌فرد در پایان ابراز امیدواری کرد جمال فرنگیس‌زاده رئیس جدید هیئت بوکس کردستان در عمل به برنامه‌ها و وعده‌های خود موفق باشد و بوکس کردستان را در کشور سربلند سازد.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول