اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

اساس تهاجم دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروزه اساس حمله و تهاجم دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است.

اساس تهاجم دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در نشست تخصصی بسیج رسانه خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: امید است تمام مسلمانان جهان از برکات معنوی این ایام برخوردار شده و سیره و روش پیامبر(ص) سبب انسجام و وحدت بیشتر در بین مسلمانان ‌شود.

وی به بحث وحدت در بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام سعی داشته جلوی روند رو به رشد و قدرت مسلمانان را گرفته و جلوگیری از این توطئه‌ها یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها در مقابل دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: خراسان جنوبی با توجه به اینکه در کنار کشور افغانستان بوده و برادران اهل سنت در کنار شیعیان زندگی می‌کنند باید به موضوع وحدت توجه بیشتری شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای بوده که تمام معادلات استکبار را بر هم‌زده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران امروزه تبدیل به یک الگو و منشاء حرکت در دنیا بوده که دشمنان در تلاش برای خنثی‌کردن این الگو هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز رسانه‌ها تبیین و ترویج پیروزی‌های ایجاد شده در جهان توسط انقلاب اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج در 5 آذرماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد مقدس راه‌اندازی شد، اضافه کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده و عرصه رسانه، فضای فکری و تبلیغاتی یکی از این عرصه‌ها بوده که اقدامات شایسته در این زمینه‌ها صورت گرفته است.

گلستانی‌فرد ادامه داد: امروزه باید مطبوعات و رسانه‌ها به مسائل روز جهان اسلام و نظام اسلامی بپردازند.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 تمام برنامه‌ها و معادلات سیاسی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با اصول و ارزش‌های خود برنامه دشمنان را از بین برده است.

گلستانی‌فرد ادامه داد: برای همین موضوع دشمنان در تلاش بوده تا انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کرده و چون با جنگ و فعالیت‌های تروریستی نتوانسته‌اند اکنون با شگرد جنگ نرم در میدان نبرد حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان باید از تمام قوای خود استفاده کرده و نقش رسانه‌ها در این حوزه بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام اسلامی هدف و رسالت ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: هدف نظام اجرای اصول و ارزش‌های اسلامی در کشورهای اسلامی و دنیا است.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه برای حرکت در راستای این اهداف باید با تلاش و بصیرت حرکت کنیم، اذعان داشت: در هر جنگی دفاع باید متناسب با حمله باشد.

وی یادآور شد: امروز اساس حمله و تهاجم دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: رسانه‌ها باید در مورد جنگ نرم صحبت کرده تا بتوانند نسل جوان را در مقابل این جنگ حفظ کرده و اصول و ارزش‌های نظام را در بین جوانان ترویج دهند.

گلستانی‌فرد افزود: رسانه‌های امروزی کشور ایران همگی متعهد به انقلاب و اصول و ارزش‌های آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تجزیه و تحلیل جنگ نرم و مقابله با این جنگ با ارزش‌های انقلاب اسلامی به وظیفه و تکلیف سنگین خود در این راستا عمل کنند.

انتهای پیام/22481/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول