اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور اعلام کرد

توزیع 19 هزار کیسه آرد در راور

فرماندار راور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار و 396 کیسه آرد توسط شرکت تعاونی روستایی در راور توزیع شده است.

توزیع 19 هزار کیسه آرد در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی ظهر امروز در نشست شورای آرد و نان این شهرستان اظهار داشت: نان از اقلام مهم در سبد غذایی مردم است و باید طرح‌های نظارتی برای پخت و عرضه مناسب آن انجام شود.

وی تصریح کرد: افزایش کیفیت تولید نان در کاهش هزینه ضایعات نان مؤثر است و در این راستا توجه به نانوایی‌ها و بررسی مشکلات آنها از ضروریات است.

فرماندار راور تلاش برای رضایت‌مندی مردم و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به جامعه را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: با تامین خواسته‌های مردم باید زمینه را برای نشاط اجتماعی و ایجاد امید در آنان فراهم کرد.

شریفی از توزیع 19 هزار و 396 کیسه آرد از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شرکت تعاونی روستایی در راور خبر داد و افزود: از این تعداد 3 هزار کیسه آرد سهمیه خبازی بوده است.

وی افزود: میزان آرد توزیع شده حواله‌ای در ماه‌های محرم و صفر امسال در راور 26 تن بوده است که بین متقاضیان توزیع شده است.

شریفی بر ضرورت ساماندهی نانوایی‌ها، شناسایی واحدهای متخلف و فاقد پروانه توسط اتحادیه تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت و تسلط کافی بر نحوه عملکرد نانوایی‌ها در امر توزیع بر اساس شاخص‌های مشخص از وظایف اتحادیه است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول