اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماه اخیر صورت گرفت

توزیع 140 هزار کیلو آرد در روستاهای بخش مرکزی گچساران و باشت

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران گفت: در دو ماه اخیر افزون بر 140 هزار و 800 کیلوگرم آرد میان روستاییان بخش مرکزی گچساران و باشت توزیع شده است.

توزیع 140 هزار کیلو آرد در روستاهای بخش مرکزی گچساران و باشت

آیت‌‌الله مقیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان توزیع آرد مورد نیاز روستاییان گچساران و باشت، اظهار داشت: اداره تعاون روستایی با همکاری اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی از آبان‌ماه جاری هر دو ماه یک‌بار آرد مورد نیاز روستاییان را میان آنها توزیع کرده است.

وی با بیان این‌که سهمیه هر نفر روستایی از آرد هفت و نیم کیلوگرم است، افزود: تلاش مجموعه تعاون روستایی بر توزیع عادلانه آرد میان روستاییان است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران تصریح کرد: افزون بر 80 تن و 800 کیلوگرم آرد در دو ماه آبان و آذر در بخش روستاهای مرکزی گچساران از جمله امامزاده جعفر(ع)، بویراحمد گرمسیر، باباکلان، بن پیر و بی‌بی حکیمه(س) توزیع شده است.

توزیع 60 هزار کیلوگرم آرد در روستاهای بخش مرکزی باشت و بوستان

مقیمی تصریح کرد: این مقدار آرد در میان جمعیتی افزون بر 18 هزار و 682 نفر توزیع شده که حدود 40 تن کسری آرد در بخش روستاهای مرکزی گچساران گزارش شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران با بیان این‌که با وجود کسری 40 تنی، مشکلی در توزیع و تأمین نیاز آرد روستاییان نبوده است، تأکید کرد: به شدت دنبال این هستیم که آرد مورد نیاز روستاییان به دست آنها برسد و دست دلالان نیز قطع شود.

مقیمی با تأکید بر این که قیمت هر کیسه آرد در دورترین نقطه روستایی گچساران 240 هزار ریال است، عنوان کرد: افزون بر 60 هزار کیلوگرم آرد نیز در میان روستاهای بخش مرکزی باشت و بوستان توزیع شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر جمعیت فاقد خبازی در روستاهای گچساران حدود 16 هزار و 282 نفر بوده که این آمار در باشت به 9 هزار و 811 نفر می‌رسد.

انتهای پیام/82014/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول