اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

دست واسطه‌ها در توزیع آرد روستایی کهگیلویه و بویراحمد کوتاه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ساماندهی توزیع آرد روستایی و عشایری استان دست واسطه‌ها در توزیع آرد کوتاه می‌شود.

دست واسطه‌ها در توزیع آرد روستایی کهگیلویه و بویراحمد کوتاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، استانداری، تعاون روستایی، اداره غله، امور عشایر، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی و با هدف ساماندهی وضعیت توزیع آرد روستایی و عشایری استان در سازمان صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: توزیع آرد روستایی و عشایری برای بهبود شرایط موجود به همت متولیان امر به بهترین نحوه ممکن ساماندهی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که یکی از مسائل حساس در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین و توزیع مناسب آرد و به حداقل رساندن انحرافات و کاستی‌ها در این زمینه است، افزود: رسیدگی و پاسخگویی نسبت به گلایه‌ها و انتظارات به حق مردم باید در اولویت کار قرار گیرد.

دیودیده گفت: در روند توزیع آرد در شبکه‌های روستایی و عشایری متأسفانه نواقص و معضلاتی وجود داشت که با واگذاری امور به سازمان تعاون روستایی بخش عمده‌ای از آن رفع شده و امید است با همت و ایجاد شبکه‌ای سالم، منظم و تلاش متولیان دخیل در این امر روند کار شکل مناسبی به خود گیرد و پاسخگوی انتظارات هم‌استانی‌ها باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بحث توزیع آرد شهری در گذشته تخلفاتی صورت می‌گرفت، با ساماندهی شبکه‌های توزیع شهری و کوتاه کردن دست واسطه‌ها و واگذاری امور توزیع آرد به اتحادیه خبازان این مشکل در نقاط شهری به بهترین شکل ممکن رفع شده است.

وی افزود: بالغ بر یک‌هزار و 700 تن آرد و با توجه به سرانه جمعیتی در نقاط مختلف استان در میان جامعه روستایی و عشایری توزیع می‌شود که یک‌هزار و 180 تن سهم روستایی و 530 تن سهمیه عشایر استان است.

دیودیده در ادامه با بیان این‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجموعه‌های وابسته مؤظف به تأمین نیازهای مردم و جلوگیری از تخلفات و خشکاندن ریشه‌های فساد و رانت‌خواری است، افزود: بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم بازار استان تأمین آرد مورد نیاز توسط اداره غله و توزیع آرد روستایی و عشایری، سازمان تعاون روستایی با همکاری امور عشایر انجام می‌گیرد و نظارت و جلوگیری از تخلفات و حسن انجام کار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و جوابگوی امر سازمان تعاون روستایی خواهد بود.

وی گفت: سازمان تعاون روستایی روند رو به رشد و مطلوب خود را در امر توزیع آرد روستایی و عشایری ادامه داده و اگر کاستی‌ها و نقاط ضعفی وجود دارد باید با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/82009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول