اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اقتصادی کوثر:

سرنوشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج در گرو کارآمدی مدیریت است

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر گفت: مدیریت کارآمد عاملی مهم برای فعالیت تولیدی کارخانه آرد و نشاسته یاسوج در آینده است.

سرنوشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج در گرو کارآمدی مدیریت است

غلامرضا پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: برای اینکه یک واحد تولیدی بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد لازم است که مجموعه مدیریت آن واحد همت و تلاش لازم را داشته باشند و در کارها سلیقه به خرج دهند.

وی ابراز داشت: در استان‌هایی همچون کهگیلویه و بویراحمد با شرایطی که دارند برای این‌که بتوانیم همین تعداد کم و اندک واحدهای تولیدی را سر پا نگه داریم لازم است در مدیریت‌ها سلیقه به خرج دهیم.

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر به وضعیت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج اشاره کرد و با بیان این‌که اگر در گذشته مدیریت این واحد اقتصادی بهتر عمل می‌کرد اکنون مشکلات کنونی را نداشتیم، خاطرنشان کرد: این کارخانه برای سازمان اقتصادی کوثر از نظر درآمدزایی چندان سوددهی ندارد اما ما به عنوان نیروی بومی استان در مجموعه کوثر وظیفه خود می‌دانیم به تولید و اشتغال در استان کمک کنیم.

پناه تصریح کرد: مجموعه مسئولان استانی هم باید برای راه‌اندازی این کارخانه بیش از گذشته آستین همت بالا بزنند و ما نیز در حد و توان خود آنها را همراهی خواهیم کرد.

وی، مدیریت قوی در هر واحد تولیدی را مهم دانست و متذکر شد: از مدیریت این شرکت می‌خواهیم برای این‌که در آینده مشکلی در روند کار کارخانه پیش نیاید همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

معاون سازمان اقتصادی کوثر به توان این شرکت برای تولید مواد دیگری که در کشور نیاز ضروری است اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم در تولید این مواد موفق عمل کنیم برای نمونه در تولید فروکتوز در کشور برای استفاده در شرکت‌های نوشابه‌سازی بی‌نیاز می‌شویم.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول