اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک خبر داد

ارسال 9 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

دبیر جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان گفت: تاکنون بیش از 9 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان ارسال شد.

ارسال 9 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،  قاسم عزیزاده‌گرجی به همراه اعضای دبیرخانه این جشنواره در دیدار با مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور از جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان به عنوان محرک و تقویت‌کننده تولیدات رسانه‌ای در حوزه کودک و نوجوان یاد کرد.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان با ارایه گزارشی از روند دریافت آثار و فعالیت‌های انجام گرفته، گفت: از نخستین روزهای واگذاری میزبانی تلاش کردیم تا به جای تفکر استانی تفکری ملی بر برنامه‌ها حاکم شود.

وی گفت: بخش‌های «نشریات داخلی کانون»، «رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها» و «نشریات محلی» در کنار بخش اصلی جشنواره سه بخش این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای را تشکیل می‌دهند و برای هر بخش نیز مسئولان جداگانه‌ای انتخاب شده‌اند.

گرجی یادآور شد: برگزاری نشست‌های مختلف با دست‌اندرکاران رسانه‌های محلی و پوشش گسترده این رویداد در رسانه‌های ملی و پیگیری‌های همکاران دبیرخانه سبب شده امسال تاکنون بیش از 9 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شود.

مدیرکل کانون مازندران یادآور شد: این اقدام‌ها و برپایی یک کارگاه آموزشی با حضور نمایندگان رسانه‌ها، نویسندگان و خبرنگاران مطبوعات استان با موضوع «تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان» توسط محمود پوروهاب سبب شد که در همین مدت کوتاه برخی از این نشریات دست به تولید محتوا برای مخاطبان کودک در رسانه‌های خود بزنند.

به گزارش فارس، جشنواره ملی مطبوعات و خبر گزاری‌های کودک و نوجوان سوم تا هشتم اسفند در ساری برگزار می‌شود و در کنار آن نمایشگاه و کارگاه‌هایی درباره مطبوعات کودک و نوجوان نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول